  • Data: 2008-09-30 08:35:09
    Temat: Re: [troche OT] rece opadaja - NETIA
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 31 Aug 2008 18:02:52 +0200, Mikołaj Jopczyński napisał(a):
    > Uwazam, ze kablowka na takich osiedlach to zly pomysl - nie dlatego, ze
    > my nie oferujemy tv (jest to nasz swiadomy wybor - mowie o blokach).
    > Wiekszosc woli satelite...

    IMHO się mocno mylisz - w domkach właśnie satelita jest do bani, bo daje
    jeden sygnał... A tu jest telewizor w salonie, w pokoju dziecięcym, w
    sypialni, w pokoju gościnnym - i co, tylko w jednym pełna lista kanałów
    a w pozostałych tvp1+tvp2? :)
    Ja jak tylko się pojawiła możliwość wypowiedziałem umowę polsatowi i
    założyłem UPC - równocześnie zresztą podziękowałem tpsa za sieć i telefon.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004