  • 21. Data: 2009-02-11 00:46:24
    Temat: Re: troche NTG, ale troche może TG ? VGA w PC
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > No właśnie to mnie wkurza! Sprzeda to pewnie jako super dedykowany
    > sterownik do czegoś, a to będzie zwykły komp z WinXP :P... jak robi na XP
    > to niech się przyzna!! :P...

    Ale bo to jest super dedykowany sterownik :)
    Akurat klient to ma głęboko w... nosie, powiedzmy, czy to na XP czy na
    czymkolwiek innym.
    Praktycznie, te XP to on zobaczy w czasie awarii (bo to ma działać nonstop),
    albo jak mu się coś wywali (oby nie:).
    Ale, kurka wodna, bym wolał, żeby aparat pokazywał, to co ja chcę, a nie to
    co on chce :)
    Kwestia estetyki bym powiedział.

  • 22. Data: 2009-02-11 10:26:35
    Od: <k...@w...pl>

> [...]
    > Praktycznie, te XP to on zobaczy w czasie awarii (bo to ma działać
    > nonstop), albo jak mu się coś wywali (oby nie:).
    Jak to ma działać nonstop to zrezygnuj z Windowsa.

  • 23. Data: 2009-02-11 10:53:08
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Jak to ma działać nonstop to zrezygnuj z Windowsa.

    nie da rady :) przynajmniej na razie, bo jak pisałem, program nie jest mój
    (bo jak będzie mój to wtedy mogę próbować), i jest na XP. Oczywiscie
    wywalilem z tego xp wszystko co sie dało, i jak na razie zachwouje sie
    przyzwoicie...jak na xp ;)

  • 24. Data: 2009-02-11 12:07:55
    Od: <k...@w...pl>

> [...]
    > (bo jak będzie mój to wtedy mogę próbować), i jest na XP. Oczywiscie
    > wywalilem z tego xp wszystko co sie dało, i jak na razie zachwouje sie

    Trzeba by było potestować, ale wine jest dostępne.

  • 25. Data: 2009-02-11 12:17:25
    Od: MoonWolf <m...@p...com>

    k...@w...pl denied rebel lies:

    > Trzeba by było potestować, ale wine jest dostępne.

    Na produkcyjnym urządzeniu przemysłowym? No nie wiem, czy to dobry
    pomysł...

    --
    <:> Roger, MoonWolf Out <:>|This gift in pain
    (::) (::)|

  • 26. Data: 2009-02-11 19:45:11
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Na produkcyjnym urządzeniu przemysłowym? No nie wiem, czy to dobry
    > pomysł...

    no mnie sie tez podoba srednio, bo w co - ładowac linuxa, coby potem na tym
    robic XP ? :)
    Siakoś to nie tego... Rozumiem, juz zostac na linuxie, to ma sens, bo to
    same zalety (oprócz koniecznosci pisania softu).
    Ale takie kimbinacje tylko po to zeby lepiej panowac na obrazkiem podczas
    bootu to juz przesada :)

    Tak że, zostaje XP na razie i tyle. W moj soft na linuxa i tak musze zrobi i
    tak...

    pozdr.

  • 27. Data: 2009-02-11 20:00:12
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik sundayman napisał:
    > Użytkownik "Sylwester Łazar" <g...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Hm...więc tak. Po pierwsze dzięki za uwagi (a zwłaszcza za linki, zaraz
    > przejrzę).
    > Co do odcinania zasilania monitora - nie chcę tego robić, bo urządzenie jest
    > "standalone" czyli - teoretycznie, nie mam dostępu do monitora.

    ale możesz zrobić pomiędzy komputerem a monitorem, mała puszeczka z
    przekaźnikiem, nie ma ingerencji w komputer.

    pawell

  • 28. Data: 2009-02-12 17:01:28
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > ale możesz zrobić pomiędzy komputerem a monitorem, mała puszeczka z
    > przekaźnikiem, nie ma ingerencji w komputer.

    taaaak, aleee - ja nie muszę robić puszeczki, gdyż ponieważ ten "komputer"
    jest moim dziełem (łącznie z obudową) zatem gdybym bardzo chciał, to mógłbym
    toto wstawić sobie do środka. Ale nie chcę, bo 1. nie chce mi się zmieniać
    całego projektu 2. to by mi powiekszyło obudowe o kilka cm, a to wbrew
    pozorom bardzo by mnie wkurzyło, bo aparatura ma być mała (rywalizujemy z
    chinskimi japończykami :). A tak, to oryginalne złącza sobie wystają z
    obudowy i jest cool.

    Tak że na razie sobie daruję jednakowoż chyba, bo prawdę mówiąć coraz
    bardziej mi się podobuje koncepcja linuxowa (o ktorej i tak myslalem
    wczesniej).

    pozdr.

  • 29. Data: 2009-02-12 18:51:32
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    sundayman wrote:

    > nie da rady :) przynajmniej na razie, bo jak pisałem, program nie jest mój

    Tzn nie masz do niego źródeł? - może można go prosto przeportować na
    linuksa, a może nawet jest gotowy linuksowy odpowiednik. Ostatecznie
    można użyć Wine.

    > Oczywiscie wywalilem z tego xp wszystko co sie dało,

    Oczywiście zdajesz sobie spprawę, że w ten sposób łamiesz licencję?

    Z drugiej strony to np. niektóre bankomaty chodzą na XP i nikt się nie
    przejmuje, że widać to przy starcie.

    Mirek.

  • 30. Data: 2009-02-12 23:42:14
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    sundayman pisze:

    > Tak że na razie sobie daruję jednakowoż chyba, bo prawdę mówiąć coraz
    > bardziej mi się podobuje koncepcja linuxowa (o ktorej i tak myslalem
    > wczesniej).

    I co, myślisz że Linuxa odpalonego na zwykłej pecetowej płycie nie
    będzie widać? BIOS normalnie się wyświetli, dopiero w bootloaderze można
    zamieszać.

    Mamy w firmie wypasiony tester GSM firmy Agilent. Przy starcie widać
    wyraźnie bootowanie Linuxa, potem dopiero cały ekran zajmuje
    niestandardowe GUI. Jakoś to nie przeszkadzało producentowi dać metkę z
    kosmiczną liczbą zer. Wygląda podobnie do tego (BTW: bardzo wygodnie
    steruje się nim zdalnie przez LAN):
    http://cp.home.agilent.com/upload/cmc_upload/N9360A_
    Image_lg_800x515.jpg

    --