  • 11. Data: 2009-02-10 17:19:34
    Temat: Re: troche NTG, ale troche może TG ? VGA w PC
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Dnia Tue, 10 Feb 2009 18:14:41 +0100, Konop napisał(a):

    > No właśnie to mnie wkurza! Sprzeda to pewnie jako super dedykowany
    > sterownik do czegoś, a to będzie zwykły komp z WinXP :P... jak robi na
    > XP to niech się przyzna!! :P...
    >
    > Pozdrawiam
    > Konop

    Do tego jeszcze obudowa VeryLargeTower koniecznie czarna z kratownica i
    mozna powiedziec, ze to taki komp 10 petaflopow za jedyne $60k;)

  • 12. Data: 2009-02-10 17:21:36
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    A dlaczego przekaznik na gniazdo vga? Nie lepiej na zasilanie monitora?
    Wlaczy sie dokladnie kiedy bedziesz chcial i nie musisz(?) przerabiac
    specjalnie gniazd.

  • 13. Data: 2009-02-10 17:26:22
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Moze to Ci cos nasunie;

    http://www.interfacebus.com/Design_AGP_Pinout.html

  • 14. Data: 2009-02-10 17:27:54
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    A tutaj masz gotowca:

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=programming+how+
    to+switch+monitor+off&lr=

  • 15. Data: 2009-02-10 17:53:01
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    sundayman pisze:

    > No lepiej, żeby nie wiedział, boć to w końcu obciach :)

    A później jak padnie dysk/Windows to sprzęt za 200 kUSD idzie na
    śmietnik bo nie da się tego naprawić ;-)

    --
    Filip.

  • 16. Data: 2009-02-10 18:15:31
    Od: "Sylwester Łazar" <g...@a...pl>

    Czy ta aplikacja tak dużo potrzebuje z tego systemu XP?
    Jeśli nie, to przekompilować ją pod starym kompilatorem pracującym pod DOS.
    Ewentualnie dorobić co nieco.
    Są jakieś inne systemy też.
    Co prawda trzeba się nauczyć, ale jeśli poświęcać czas na dorobienie
    "maskowania",
    to lepiej już przy okazji poszerzyć wiedzę.
    Nagrodą będzie sprawniejsze działanie przemysłu.
    No chyba, że kolega wybierze Vistę zamiast XP.
    Wtedy zalety tej podmiany giną:-)

    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl
    i projektowania PCB

  • 17. Data: 2009-02-10 18:29:46
    Od: kffiatek <k...@s...op.pl>

    W dniu 2009-02-10 17:40, sundayman pisze:

    > No lepiej, żeby nie wiedział, boć to w końcu obciach :)

    Wyłącz GUI boot, będzie czarny ekran.

    --
    kffiatek

  • 18. Data: 2009-02-10 18:41:42
    Od: Mario <l...@p...onet.pl>

    sundayman pisze:

    > no, to już ćwiczyłem, ale nie chodzi mi tylko o logo XP, bo wiadomo, że to
    > można dość łatwo zamienić. Chciałbym po prostu uniknąć pokazywania
    > czegokolwiek, do momentu uruchomienia docelowej aplikacji. No a tak , to i
    > jakieś tam logo z biosu leci, i potem, zanim mi się aplikacja uruchomi, to
    > lata coś po pulpicie XP :)

    Kiedyś moja stara karta graficzna bodajże ATI 9559 miała podczas startu
    biosu aktywne tylko wyjście VGA a DVI załączało się dopiero po wgraniu
    sterowników. Czyli coś takiego jak chciałeś ale na DVI a nie VGA.

    MD

  • 19. Data: 2009-02-10 18:46:07
    Od: Mario <l...@p...onet.pl>

    Mario pisze:

    > Kiedyś moja stara karta graficzna bodajże ATI 9559

    Radeon 9550.

    MD

  • 20. Data: 2009-02-10 23:54:34
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sylwester Łazar" <g...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to lepiej już przy okazji poszerzyć wiedzę.
    > Nagrodą będzie sprawniejsze działanie przemysłu.
    > No chyba, że kolega wybierze Vistę zamiast XP.

    Hm...więc tak. Po pierwsze dzięki za uwagi (a zwłaszcza za linki, zaraz
    przejrzę).
    Co do odcinania zasilania monitora - nie chcę tego robić, bo urządzenie jest
    "standalone" czyli - teoretycznie, nie mam dostępu do monitora.

    rozwiązanie z dwoma monitorami byłoby cool, gdyby nie fakt, że nie mogę
    dołożyć nic na PCI, bo nie mam miejsca :)

    A co do cytowanego powyżej posta...hm, no własnie powoli przeżywam
    transformację duchową, czyby się nie przenieść na linuxa jakiegoś :)
    Tzn - zasadniczo, docelowo tak własnie miało być. Ale zależało mi na czasie,
    XP pod ręką najłatwiej, program jest niestety nie mój, i dedykowany do XP,
    więc - przynajmniej tu i ówdzie to XP będzie musiało zostać.
    Ale - równolegle, chcę zrobić też własny soft, i tu już jest szansa...Co
    prawda linux jest mi obcy (jeśli chodzi o wiedzę, bo ideologicznie jest mi
    bardzo bliski, jako żem na codzień macuser, a to nie tak daleko... :)

    Więc przejrzę sobie podesłane linki, a i o instalacji linuxa myślę :)

    pozdrawiam kolegów