  • 1. Data: 2009-02-10 14:16:14
    Temat: CAN bus ISO 11898-2 Repeater
    Od: f...@i...pl

    Witam,

    Znalazłem w sieci taki schemat blokowy CAN repeater-a:

    http://www.softing.com/home/en/industrial-automation
    /products/can-bus/more-can-bus/high-speed/iso-
    11898-2-repeater.php?navanchor=3010568

    Czy ktoś może zrobił coś takiego ? Funckją czego są te opóźnienia w
    bloczkach DELAY ? Lub jakie te opóźnienia powinny być ?

    Może ktoś ma jakiś inny schemat logiki służącej do arbitrażu dwóch
    magistral CAN po stronie Rx i Tx. Potrzebne mi to jest do optoizolacji
    dwóch pętli CAN (High Speed 500 kbit/s)

    Dzięki za info i pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2009-02-10 14:20:00
    Temat: Re: CAN bus ISO 11898-2 Repeater
    Od: f...@i...pl

    Widzę że cały link nie przeszedł, to jeszcze raz spróbuje.