  • Data: 2011-11-08 18:22:06
    Temat: Re: traska sobota okolice Wawy
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-08 12:12, kakmar pisze:

    > Ech, nigdy chyba nie zrozumiem takich pomysłów na spędzanie wolnego
    > czasu.

    hehehe, ale rozwiń proszę, bo teraz ja nie rozumiem a szczerze mnie
    zaintrygowałeś...? ;)

    Nie lubisz jazdy na motocyklu, zwiedzania, podróżowania, pokonywania
    trudnych odcinków, wypadów za miasto ze zgraną ekipą kumpli (i
    kumpelek), jazdy po wiejskich drogach, gorszych drogach czy lasach (tam
    gdzie można), a może asfaltach, choć akurat tego na filmiku nie widać,
    itd, itp...

    Poważnie pytam... ;)

    Tytus - ja faktycznie na Ukrainie jeszcze nie byłem, ale zdziwiłbyś się
    gdzie inni Trampkarze latali... ;) Kumpel wkrótce rusza do... Afryki...
    ;) Takim to dobrze, ale każdy spełnia swoje (realne) marzenia... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97