  • Data: 2011-11-08 22:20:26
    Temat: Re: traska sobota okolice Wawy
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08.11.2011 falco <m...@w...pl> napisał/a:

    > hehehe, ale rozwiń proszę, bo teraz ja nie rozumiem a szczerze mnie
    > zaintrygowałeś...? ;)

    A tak mnie naszło, po obejrzeniu relacji.

    > Nie lubisz jazdy na motocyklu, zwiedzania, podróżowania, pokonywania
    > trudnych odcinków, wypadów za miasto ze zgraną ekipą kumpli (i
    > kumpelek), jazdy po wiejskich drogach, gorszych drogach czy lasach (tam
    > gdzie można), a może asfaltach, choć akurat tego na filmiku nie widać,
    > itd, itp...

    Lubię jeździć na motocyklu, jak tylko mogę jadę motocyklem. Wolę
    w deszczu jechać po zakorkowanym mieście, niż stać wygodnie w aucie.
    Ale żeby tak dla czystej przyjemności pojechać gdzieś, toooo, jakby Ci
    tu wyjaśnić. No cóż, lubię zapierdalać. A na drodze to jakoś słabo
    wychodzi.

    > Poważnie pytam... ;)

    Byłeś może na szkoleniu z waszego forum TA, na Bemowie?

    --
    kakmaratgmaildotcom