  • Data: 2011-11-08 22:28:28
    Temat: Re: traska sobota okolice Wawy
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-08 23:20, kakmar pisze:

    > Lubię jeździć na motocyklu, jak tylko mogę jadę motocyklem. Wolę
    > w deszczu jechać po zakorkowanym mieście, niż stać wygodnie w aucie.
    > Ale żeby tak dla czystej przyjemności pojechać gdzieś, toooo, jakby Ci
    > tu wyjaśnić. No cóż, lubię zapierdalać. A na drodze to jakoś słabo
    > wychodzi.

    Tak podejrzewałem, że chodzi o styl jazdy i teren, na szczęście każdy ma
    wybór i może dosiadać co chce i gdzie chce, bo to frajda z jazdy jest
    najważniejsza (już to dziś pisałem, choć nie tu...). ;) Ale w deszczu,
    to ja nieee lubię... ;)

    > Byłeś może na szkoleniu z waszego forum TA, na Bemowie?

    Zapisałem się do Tomka K. gdy były szkolenia, ale... nie dałem rady
    dojechać... :( Może następnym razem się uda, bo temat szkoleń jest u nas
    co jakiś czas odświeżany. Ci co byli, bardzo sobie chwalili, choć
    zmęczenie dawało w kość...

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175