  • 1. Data: 2011-07-06 16:20:18
    Temat: trasa Gdynia-Rzeszów
    Od: "Czesław" <d...@o...pl>

    Poradźcie którędy.
    Rozważam:
    przez Warszawę (do Warszawy siódemką albo A1), potem Radom i Ostrowiec;
    A1, Płock, Sochaczew, Grójec i dalej j.w.;
    przez Łódź, Piotrków (i dalej nie wiem jak).
    Obawiam się strat czasowych na przejazd przez Warszawę (jadę w sobotę, więc
    może nie aż tak tragicznie, ale wracam w poniedziałek).

    Czesław

  • 2. Data: 2011-07-06 16:22:03
    Temat: Re: trasa Gdynia-Rzeszów
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-06 16:20, Czesław pisze:

    > przez Łódź, Piotrków (i dalej nie wiem jak).

    Kielce - Daleszyce - Staszów - Osiek.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2011-07-06 17:51:03
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Czesław napisał:
    > przez Łódź, Piotrków (i dalej nie wiem jak).

    Na DK8 Warszawa-Piotrków jest dużo robót drogowych (vide strona GDDKiA),
    dlatego nawet z Gliwic na Mazury będę (chyba) jechał inaczej.

  • 4. Data: 2011-07-06 17:55:14
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-06 17:51, Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Na DK8 Warszawa-Piotrków jest dużo robót drogowych (vide strona GDDKiA),
    > dlatego nawet z Gliwic na Mazury będę (chyba) jechał inaczej.

    Ale to dla niego nie ma większego znaczenia, chyba, że rozkopana jest A1
    koło Piotrkowa.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 5. Data: 2011-07-06 20:38:47
    Od: "Slavekk " <s...@N...gazeta.pl>

    Grejon <g...@g...com> napisał(a):

    > Kielce - Daleszyce - Staszów - Osiek.

    Hmmm....
    Z Piotrkowa na Kielce czyli przze Sulejów możesz z godzinę stracić do
    Sulejowa jak trafisz na wiekszy ruch.
    Wtedy bym radził pojechać autostradą za Piotrków i na pierwszych światłach
    za McDonaldem skręcić w lewo do Rozprzy dalej gminnymi drogami do Ręczna i
    Przedbórz-Włoszczowa-Nagłowice-Jedrzejów-Cmielnik-St
    aszów-Osiek

  • 6. Data: 2011-07-07 07:42:00
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Grejon napisał:
    > Ale to dla niego nie ma większego znaczenia, chyba, że rozkopana jest A1
    > koło Piotrkowa.

    Niby nie ma, ale może w okolicach Łodzi spodziewać się większego ruchu
    wygenerowanego przez tych, którzy normalnie pojechaliby DK8 do W-wy, ale
    nie chcą stać w korkach na gierkówce.

  • 7. Data: 2011-07-07 07:47:49
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-07 07:42, Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Niby nie ma, ale może w okolicach Łodzi spodziewać się większego ruchu
    > wygenerowanego przez tych, którzy normalnie pojechaliby DK8 do W-wy, ale
    > nie chcą stać w korkach na gierkówce.

    Chyba OD W-wy?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 8. Data: 2011-07-07 07:52:03
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Grejon napisał:
    > Chyba OD W-wy?

    Do czy od, co za różnica? Ważne, jaką trasą jadą.

  • 9. Data: 2011-07-07 11:48:40
    Od: Pablo <p...@g...pl>

    W dniu 2011-07-06 16:20, Czesław pisze:

    > Obawiam się strat czasowych na przejazd przez Warszawę (jadę w sobotę, więc
    > może nie aż tak tragicznie, ale wracam w poniedziałek).
    >
    > Czesław

    To ja bym pojechał pociągiem... :)