  • 1. Data: 2010-12-15 20:48:33
    Temat: trasa 3m - Poznań
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Powiedzcie dobrzy ludzie, jakie są w chwili obecnej warunki drogowe na
    trasie pomiędzy Trójmiastem a Poznaniem - muszę byc prawie punktualnie na
    8.00 rano w piątek w Poznaniu, a nie wiem, czy warunki są mocno tragiczne
    czy tylko trochę :) Pomożecie, dobrzy ludzie ???
    O której powinnam wyruszyc, zeby z drogi byc na ósmą w Poznaniu ?

    JoAsienka
    Suzuki Jimny, ale bede jechac Yariską :)

  • 2. Data: 2010-12-15 20:54:04
    Temat: Re: trasa 3m - Poznań
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-15 20:48, JoAsienka pisze:
> [...]
    > czy tylko trochę :) Pomożecie, dobrzy ludzie ???
    > O której powinnam wyruszyc, zeby z drogi byc na ósmą w Poznaniu ?

    Takie rzeczy najlepiej sprawdzać na www.targeo.pl albo czymś podobnym.
    W tej chwili zarówno przez Bydgoszcz jak i przez Człuchów samochody jadą
    sprawnie.

  • 3. Data: 2010-12-15 22:22:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Dec 2010 20:48:33 +0100, JoAsienka wrote:
> [...]
    >czy tylko trochę :) Pomożecie, dobrzy ludzie ???
    >O której powinnam wyruszyc, zeby z drogi byc na ósmą w Poznaniu ?

    Na wszelki wypadek przedwczoraj ?

    http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/zachodniopomorskie-
    korek-na-trasie-kolobrzeg-koszalin-samochody-utknely
    -w-zaspach-na-cala-noc-droga-_164186.html

    J.

  • 4. Data: 2010-12-16 06:11:11
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Pewnego ślicznego dnia J.F. dokonał/a produkcji posta :

> [...]
    korek-na-trasie-kolobrzeg-koszalin-samochody-utknely
    -w-zaspach-na-cala-noc-droga-_164186.html

    to droga na szczecin a nie poznan :) to wyjade dzisiaj :)

    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

  • 5. Data: 2010-12-21 15:34:52
    Temat: Re: trasa 3m - Poznan
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-15, JoAsienka <w...@p...oonet.pl> wrote:
    > Powiedzcie dobrzy ludzie, jakie s? w chwili obecnej warunki drogowe na
    > trasie pomiedzy Trójmiastem a Poznaniem - musze byc prawie punktualnie na
    > 8.00 rano w pi?tek w Poznaniu, a nie wiem, czy warunki s? mocno tragiczne
    > czy tylko troche :) Pomo?ecie, dobrzy ludzie ???
    > O której powinnam wyruszyc, zeby z drogi byc na ósm? w Poznaniu ?

    Jak musisz to pojedź w czwartek wieczorem i przenocuj w Poznaniu.
    Pojedziesz z niewielkim zapasem to jeden wypadek może Cię zablokować.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełćzewski

  • 6. Data: 2010-12-21 17:30:48
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Pewnego ślicznego dnia Krzysiek Kielczewski dokonał/a produkcji posta :

    > Jak musisz to pojedź w czwartek wieczorem i przenocuj w Poznaniu.
    > Pojedziesz z niewielkim zapasem to jeden wypadek może Cię zablokować.
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełćzewski

    Pojechalam i wrociłam - wyruszylismy z Gdyni o 23.00, na miejscu (w Suchym
    Lesie) bylismy o 6.30 (z roznymi przerwami) , wiec mielismy godzine zapasu
    tak naprawde, nie moglam nocowac w Poznaniu, wiec nie nocowałam, ale droga
    byla w miare, slisko, ale do przezycia, gorzej bylo, jak wracalam w
    niedziele :)

    --
    -- oj