  • Data: 2009-03-23 07:40:44
    Temat: Re: transport motocykla
    Od: "Mystik" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć

    Użytkownik "Eskimos" <e...@R...pl> napisał w wiadomości
    news:e4ods4haks95v43k7p812grhn328mubmlq@4ax.com...

    > A chamskie...cóż. Albo przychodzisz, umiesz sie odnależć i pasujesz,
    > albo wypad :P A ze malo kto z nowych umie sie odnalezc i wpasowac, to
    > moze i lepiej.

    Aleś pojechał :).
    A ja dla odmiany mam zupełnie odwrotne zdanie. Jako, że to nie jest lista
    zamknięta, a ogólnie dostepna, to i ten dostep ogólny powinien być
    uszanowany.
    I jest całkiem naturalnym, że pewne tematu wracają jak bumerang, a i zmiana
    pokoleniowa jest nieunikniona.

    Jedyną rzeczą jaka jest tutaj dziwna, to to, że pomimo naszych biegunowo
    odmiennych poglądów na "nasze" precle, doskonale się rozumiemy i z prawdziwą
    przyjemnością rozwiewamy wszystkie niejasności na wizji :).

    pozdr.
    Mystik