  • Data: 2009-03-22 23:02:11
    Temat: Re: transport motocykla
    Od: "GRinKU" <g...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a cos merytorycznego masz dopowiedzenia?
    > Ja tu troche za długo siedze zeby ten narastajacy smietnik pozostawic bez
    > reakcji. Inaczej p.r.m skonczy jako forum dla nieuków zprzypadkowym
    > dostepem do internetu.

    Merytorycznego?
    Hmmm.... to co robisz jest słuszne lecz forma niekoniecznie :(
    Ogólna forma postów grupy odstręcza wiele osób, które jednak miałyby coś
    merytorycznego do powiedzenia.
    Tracą na tym wszyscy i może warto nad tym pomyśleć?
    Możnaby też powalczyć z chamstwem w postach i nie obrażaniem innych - mniej
    zaawansowanych lub starszych rocznikowo dla których net to jednak coś
    trudnego?
    A co do "forum dla nieuków" to p.r.m. ma już wśród kilku forów motocyklowych
    opinię chamskiego i mało merytorycznego. Sorki za szczerość, ale nie jestem
    wrogiem grupy tyle tylko że mi coś przeszkadza i o tym piszę, bo może być
    lepiej.

    Pozdrawiam GRinKU