  • 11. Data: 2011-09-12 15:08:13
    Temat: Re: transformator video - odwrotnie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:j4l4j3$i9m$1@news.onet.pl...

    > Ja byłem jakiś czas temu niejako zmuszony do eksperymentowania
    > :-). Klient robił remont mieszkania i położył sobie w poprzek
    > pokoju (od naszego gniazda RJ na przeciwległą ścianę) kabelek
    > telefoniczny ;-). Myślał że to taki sam :-). Niestety nawet na 5
    > metrach nie dało rady uruchomić ethernetu... I musiał rzucić
    > kabel po podłodze :-)

    A dobrze podlaczyliscie ?
    Bo na krotszych odcinkach chodzi, przynajmniej na 10Mbps.

    J.

  • 12. Data: 2011-09-12 17:16:31
    Od: gary <g...@c...pl>

    W dniu 2011-09-12 16:41, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > gary wrote:
    > (ciap)
    >
    > To już lepiej 2 x takie coś
    > http://allegro.pl/hub-ethernet-centrecom-mr820tr-8xr
    j45-uszk-bnc-i1814876142.html

    > tylko nie ten bo ten ma akurat uszkodzony ten port.
    > Istnieją też konwerterki Ethernet (skretka)/Ethernet (koncentryk), ale
    > po pierwsze zabytki takie na allegro bywają czasami,
    > po drugie nic wiecej nie podpowiem, nie miałem tego w łapach ;-)

    pewnie że lepiej, ale gość się uparł że chce po kablu video

  • 13. Data: 2011-09-12 17:18:28
    Od: gary <g...@c...pl>

    W dniu 2011-09-12 17:08, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A dobrze podlaczyliscie ?
    > Bo na krotszych odcinkach chodzi, przynajmniej na 10Mbps.
    >
    > J.

    w sytuacji podbramkowej zdarzyło mi się puścić ethernet na telefonicznym
    płaskim kablu 8 żyłowym pod dywanem, działało :)

  • 14. Data: 2011-09-13 10:24:08
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    gary wrote:
    (ciap)

    > pewnie że lepiej, ale gość się uparł że chce po kablu video

    A o kabel video mi chodziło zastosowany w miejsce koncentryka
    ethernetowego - może udałobysię ;)

    --
    Włodek

  • 15. Data: 2011-09-13 10:30:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Włodzimierz,

    > A o kabel video mi chodziło zastosowany w miejsce koncentryka
    > ethernetowego - może udałobysię ;)

    Terminatory 75R i muszą działać.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2011-09-13 12:17:26
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Jak mam w domu kawalek koncentryka to z ciekawosci sprawdze.

    we wlasciwosciach karty sieciowej wymusic 10base2 - T czy jak mu tam bylo.
    Robilem eksperymenty z kablem telefonicznym i dzialalo na jakies 15m...?

  • 17. Data: 2011-09-13 12:20:18
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

> [...]
    > ale po pierwsze zabytki takie na allegro bywają czasami,
    > po drugie nic wiecej nie podpowiem, nie miałem tego w łapach ;-)

    o wlasnie media converter to sie zwalo, poszukac na allegro i kupic choc i tak
    10Mbps to bedzie ale za to zostanie jeszcze jedna zyla kabla na cos innego :)
    Na szybko to wymusic 10tke i zobaczyc czy pojdzie na tym kablu.

    Jakie zyly uzyc znajdziecie na faq grupy networking (dwie pary z czterech sa
    tylko potrzebne).

  • 18. Data: 2011-09-13 21:13:46
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:j4ktkh$4m4$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Melwin" <m...@x...pl> napisał w wiadomości
    RANSFORMATOR_VIDEO_TR-1ECO_%28ECONOMY%29_%28DELTA%29
    .html

    > Kiedyś podawałem tu linka do oferty z SPS Trading, którzy mieli sprzęt do
    > LAN po RG59. Cena była chyba w okolicach 1500 zł.

    Znalazłem!

    Poszukaj opisu konwertera APS-IP01 lub APS-IP02 z oferty SPS Trading

    ftp://v032826.home.net.pl/cctv/Prezentacje/Aper_modu y_transmisyjne.ppt

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 19. Data: 2011-09-14 21:36:28
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

> [...]
    > typowy często stosowany w przewodach chinch-chinch. Odległość około 15m.
    > Muszę tam dociągnąć sieć LAN koniecznie kablem. Pomogą mi takie

    Nie.
    Czemu kablem?
    Może po sieci energetycznej?
    http://www.fcnet.pl/Adapter_Powerline_TP_Link_TL_PA2
    01-1031.html

    Feromon

  • 20. Data: 2011-09-19 17:41:05
    Od: Melwinek <m...@x...pl>

    W dniu 11-09-12 15:13, gary pisze:
> [...]
    > Ale czy to zadziała ?
    > Jaka jest długość tego kabla bo to w tym najważniejsze ?

    No to dla potomnych.
    Niestety nie zadziałało. Poszło na 10MBit/s bez transformatorków ale
    tylko przy podłączonych ekranach jako jedna para i przewodach jako druga
    para inaczej nie zadziałało.

    Wniosek taki: kupuję wiertło 600mm długości i trzeba będzie jakoś
    pociągnąć normalny przewód.