  • Data: 2012-10-06 08:06:01
    Temat: Re: tramwaj
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 05 Oct 2012 18:50:57 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > To zależy od interpretacji - w stosunku do okolic bez takich elektrowni
    > to poziom radiacji jest dużo niższy.

    Ale ja nie o miernikach, tylko o oznakach.
    Ludzie masowo na raka nie choruja, krowy sie rodza z jedna glowa, szczury
    biegaja na 4 nogach i z jednym ogonem, itp.

    > Poziom radiacji jest duuuuuużo niższy.
    > A co miałeś na myśli?

    Czernobyl, Fukushime i TMI :-)

    > Jak widać może być np. EC Siekierki. Poziom radiacji w dość sporej
    > odległości dużo powyżej naturalnej.

    Nie mierzylem, ale w miescie raczej nie ma miejsca na takie haldy jak np
    pod Belchatowem.

    >Przy atomowych nie ma tego efektu.

    Nie zawsze jak widac :-)

    J.