  • Data: 2012-10-07 20:35:34
    Temat: Re: tramwaj
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 07 Oct 2012 19:52:49 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > Złoty interes. Radiacja niższa niż gdziekolwiek, a pieniążki płyną :)

    Mylisz sie. Radiacja ciagle wysoka.
    No - powiedzmy taka ze nie umrzesz, ale jak ci dziecko dostanie bialaczki,
    to do kogo bedziesz mial pretensje ?

    Niedlugo wroca, a tamtych wywiezli na stale ..

    > A ofiary, gdzie ofiary?

    No wlasnie - nie bylo. A w takiej atomowce niemal gwarantowane :-P

    > Tak, 21 osób od 1945 roku, z tego 10 w ZSRR.

    A 11 w krajach cywilizowanych.
    To tak, zebys nie mowil ze byly tylko trzy wypadki.

    > Lektura mówi, że żaden
    > z wypadków nie miał miejsca w produkcyjnej elektrowni itd.

    Jeden blisko. Zaklad przetwarzania paliwa.

    > No zaraz - "z Bełchatowa dolatują ponoć do Szwecji", a Ty zaraz się
    > dziwisz, że EC Siekierki dolatują dalej niż na 2km.
    > BTW - Bełchatów 300m, EC Siekierki 200m.

    No przeciez ci wyjasnialem ze umysl masz klotliwy.

    Jesli z 300m komina pyly leca tak daleko, to z 200m tez leca daleko.
    nawet jak tylko polowe dystansu, to i tak jest kilkaset km.
    Wiec jak ty zauwazasz te strefe radioaktywna wokol EC Siekierki :-P

    J.