  • 61. Data: 2010-04-14 08:31:58
    Temat: Re: zdjęcie pary prezydenckiej
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    PaPi pisze:
    > Moze inaczej. Ty wymien jakie zaslugi w ciagu 5 lat sprawowania swojego
    > urzedu mozna przypisac Lechowi Kaczynskiemu.
    > Tylko bez ogolnikow - byl dobrym prezydentem, ew. dbal o Polske.

    Ale Kowalskiemu nie chodzi o fakty tylko żeby było na odwrót względem
    tego, co mówią ci, których nie lubi. Wydaje mu się wtedy, że jest w
    centrum zainteresowań. O ile pamiętam, wśród jego głupawych argumentów
    były też żałosne wyzwiska pisowe. Ot, zmieniły mu się orientacje
    polityczne nagle...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 62. Data: 2010-04-14 08:32:56
    Temat: Re: tragedia tragedią ale WAWEL to GRUBAprzedsada
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    PaPi pisze:

    > Ktory z urzedujacych w Polsce prezydentow zostal pochowany na Wawelu ?
    > Nie wpadlo Ci do glowy, ze np. ktos bedzie tam chcial pochowac
    > Jaruzelskiego ?

    Dziwisz nie pozwoli, a to jak widać rezydencja prywatna.
    Oj, pokręciło się staruszkowi w głowie...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /z instytucji publicznych najsprawniej działa dom publiczny bo jest
    prywatny/

  • 63. Data: 2010-04-14 08:45:27
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    adam pisze:

    > Nie "zrobiło się jak zwykle" tylko zrobiliście jak zwykle.

    Zrobili. Ja się nie poczuwam, jest mi wstyd za wszystko co się zaczyna
    dziać w związku z tymi wydarzeniami.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jestem błędem statystycznym, ale szczęśliwym/

  • 64. Data: 2010-04-14 08:46:06
    Od: PaPi <...@...3>

    > Sądzę, że powinniśmy zakończyć tę dyskusję. Ani miejsce ani czas nie są
    > odpowiednie.

    A kiedy czas bedzie odpowiedni ? Gdy Lech Kaczynski spocznie przy tworcy
    nowoczesnej Polski - Jozefie Pilsudskim ?
    Wtedy bedzie za pozno na dyskusje i wlasnie wtedy bedzie ona bezcelowa.
    Nie pomyslales, ze skoro bedzie tam spoczywal Kaczynski to dlaczego nie
    Jaruzelski ?
    Na jakiej podstawie sprawujacy nadzor administracyjny nad katedra
    kolewska moze decydowac kogo tam pochowac a kogo nie ? Rozumiem, ze
    Jaroslaw Kaczynski znany jest ze swojej megalomanii ale przeciez ktos
    sie na ten jego glupawy pomysl zgodzil... Na jakiej u licha podstawie ?

  • 65. Data: 2010-04-14 08:51:19
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 14 Kwi, 10:01, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > Zacytuje: "Spieprzaj, dziadu."
    >
    > j.

    Myślę, że na Twoim miejscu, lepiej byłoby posłużyć się cytatem tego
    pana:
    http://www.youtube.com/watch?v=Gq9S8yUTnpE&feature=r
    elated

  • 66. Data: 2010-04-14 08:53:15
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 14 Kwi, 10:18, PaPi <1...@...3> wrote:

    > Moze inaczej. Ty wymien jakie zaslugi w ciagu 5 lat sprawowania swojego
    > urzedu mozna przypisac Lechowi Kaczynskiemu.
    > Tylko bez ogolnikow - byl dobrym prezydentem, ew. dbal o Polske.

    Jak napisał powyżej niejaki MW, moje wypowiedzi nie są wiarygodne,
    więc proponuję Ci abyś udał się na Krakowskie Przedmieście i tam zadał
    swoje pytanie.

  • 67. Data: 2010-04-14 08:57:25
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 14 Kwi, 10:01, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:

    > Jacku Kowalski, nie próbuj nnie wciągac w pyskówki polityczne, bo na zadne
    > kontakty z tobą nie mam ochoty. To, że co pewien czas zmieniasz nicka żeby
    > wyleźć ludziom z kill-file'a  nie oznacza, ze nie jesteś przez nich
    > rozpoznawany. Po tym, co wielokrotnie już pokazałeś na tej grupie (fakt, że
    > dotąd w tematach fotograficznych a nie politycznych) spowodowało, że wiele
    > osób tu obecnych nie traktuje cię poważnie. Nie jesteś po prostu partnerem
    > do dyskusji - i przyjmij to wreszcie do wiadomości.

> [...]

    Widzę, że jesteś pojętnym uczniem mediów pokroju TVN i GW.

    PS
    Dziwię się, że tak bardzo inteligentna i wyedukowana osoba, nie wpadła
    na pomysł, że odpowiedź na moje pytanie, można skierować na mojego
    maila, nie powodując w ten sposób jak to nazwałeś naruszenia żałoby
    narodowej.

  • 68. Data: 2010-04-14 08:59:36
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    > Jacku Kowalski, nie próbuj nnie wciągac w pyskówki polityczne,

    Kolego, przecież to Ty pierwszy rzuciłeś kamieniem, ja tylko
    zapytałem: dlaczego to zrobiłeś?

  • 69. Data: 2010-04-14 09:02:20
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 14 Kwi, 10:31, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Ale Kowalskiemu nie chodzi o fakty tylko eby by o na odwr t wzgl dem
    > tego, co m wi ci, kt rych nie lubi. Wydaje mu si wtedy, e jest w
    > centrum zainteresowa . O ile pami tam, w r d jego g upawych argument w
    > by y te a osne wyzwiska pisowe. Ot, zmieni y mu si orientacje
    > polityczne nagle...
    >
    > --

    Adasiu, mylisz i przekręcasz fakty, pamięć Ci się miesza .... jak
    zwykle zresztą.

  • 70. Data: 2010-04-14 09:05:16
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <4bc57ac0$1@news.home.net.pl>,
    PaPi nabazgrał:

    > Ktory z urzedujacych w Polsce prezydentow zostal pochowany na Wawelu ?
    > Nie wpadlo Ci do glowy, ze np. ktos bedzie tam chcial pochowac
    > Jaruzelskiego ?

    No jeśli go wybiorą na jeszcze jedną kadencję i zginie w jej trakcie... :P