  • 51. Data: 2010-04-14 04:15:55
    Temat: Re: zdjęcie pary prezydenckiej
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marek Wyszomirski napisał(a):

    [...]

    > I niektórym się wydaje, że równy Marszałkowi...

    Który za życia także podzielił rodaków na fanatycznych zwolenników i
    fanatycznych przeciwników. Podobnie też prostestowano przed jego
    pochówkiem na Wawelu.

    Swoją drogą warto też się zastanowić skąd się, w końcu narodowa,
    tradycja o tym aby nie mówić źle o zmarłych wzięła ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 52. Data: 2010-04-14 04:18:00
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    quent napisał(a):

    > Polska chowa także kilkadziesiąt innych ofiar tej katastrofy...

    Średnio, co 3,5 sekundy ktoś na naszej Plaanecie umiera z głodu. Nie ma
    to żadnego związku z Twoim postem ale postanowiłem to napisać.

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 53. Data: 2010-04-14 07:35:55
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 13 Kwi, 16:57, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:
    > "Anonymouse" <j...@g...pl> napisa :

    > Nie zrobi tego z jednej, podstawowej przyczyny - uwa am, ze czas a oby
    > narodowej nie jest w a ciwym momentem na wytykanie b d w tym, kt rzy
    > tragicznie zgin li.

    No widzisz, wiedziałem, że wykręcisz "kota ogonem" jak to mają w
    zwyczaju "gwiazdy" TVN. Poszczekają, poszczekają, po czym podwiną
    ogonek i uciekną.

    Co do przyczyny Twojego wykrętu, to i tak nie bacząc na żałobę
    wytykasz Prezydentowi negatywny bilans. Jeśli już to wytknąłeś, to
    podaj jakieś argumenty. Bo teraz, to jest jedynie Twoje czcze gadanie.
    Jak zawsze zresztą.

  • 54. Data: 2010-04-14 08:01:30
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Anonymouse" <j...@g...pl> napisał:

> [...]
    >wytykasz Prezydentowi negatywny bilans. Jeśli już to wytknąłeś, to
    >podaj jakieś argumenty. Bo teraz, to jest jedynie Twoje czcze gadanie.

    Jacku Kowalski, nie próbuj nnie wciągac w pyskówki polityczne, bo na zadne
    kontakty z tobą nie mam ochoty. To, że co pewien czas zmieniasz nicka żeby
    wyleźć ludziom z kill-file'a nie oznacza, ze nie jesteś przez nich
    rozpoznawany. Po tym, co wielokrotnie już pokazałeś na tej grupie (fakt, że
    dotąd w tematach fotograficznych a nie politycznych) spowodowało, że wiele
    osób tu obecnych nie traktuje cię poważnie. Nie jesteś po prostu partnerem
    do dyskusji - i przyjmij to wreszcie do wiadomości.

    --
    Żegnam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 55. Data: 2010-04-14 08:01:43
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Anonymouse napisał(a):

> [...]
    > wytykasz Prezydentowi negatywny bilans. Jeśli już to wytknąłeś, to
    > podaj jakieś argumenty. Bo teraz, to jest jedynie Twoje czcze gadanie.

    Zacytuje: "Spieprzaj, dziadu."

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 56. Data: 2010-04-14 08:07:19
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "adam" <j...@o...maile.com> napisał:

    > Nie "zrobiło się jak zwykle" tylko zrobiliście jak zwykle.
    > Skromność jest w tym przypadku całkowicie zbędna.
    >[...]

    Wydaje mi się, ze w tym konkretnym pzrypadku istotne jest odróżnienie
    skutków od przyczyn. Aleja Zasłużonych na Powązkach lub Światynia
    Opatrzności Bożej byłyby też bardzo honorowymi miejscami pochówku a nie
    wzbudziłyby takich kontrowersji.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 57. Data: 2010-04-14 08:15:24
    Temat: Re: tragedia tragedią ale WAWEL to GRUBA przedsada
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 13/04/2010 10:14 AM, TheGuru wrote:
    > może obok Kazimierza Wielkiego !!!

    Najpier musialby dorosnac do Łokietka.

    2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

  • 58. Data: 2010-04-14 08:18:54
    Od: PaPi <...@...3>

    > No widzisz, wiedziałem, że wykręcisz "kota ogonem" jak to mają w
    > zwyczaju "gwiazdy" TVN. Poszczekają, poszczekają, po czym podwiną
    > ogonek i uciekną.

    Moze inaczej. Ty wymien jakie zaslugi w ciagu 5 lat sprawowania swojego
    urzedu mozna przypisac Lechowi Kaczynskiemu.
    Tylko bez ogolnikow - byl dobrym prezydentem, ew. dbal o Polske.

  • 59. Data: 2010-04-14 08:20:15
    Od: PaPi <...@...3>

    > Tragedia tragedią, ale jaki jest sens bicia piany tutaj?
    > Żeby pokazać siebie od kiepskiej strony przed jak największą
    > liczbą ludzi? Bo jeśli serio przeszkadza Ci grób jeszcze
    > jednej urzędującej głowy państwa, to zacznij zbierać podpisy
    > pod petycją...

    Ktory z urzedujacych w Polsce prezydentow zostal pochowany na Wawelu ?
    Nie wpadlo Ci do glowy, ze np. ktos bedzie tam chcial pochowac
    Jaruzelskiego ?

  • 60. Data: 2010-04-14 08:22:37
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał

> [...]
    >
    > Który za życia także podzielił rodaków na fanatycznych zwolenników i
    > fanatycznych przeciwników. Podobnie też prostestowano przed jego

    Zgadza się, prawdą jest że miał wielu przeciwników. A do porównywania zasług
    dla Polski Józefa Piłsudskiego z dorobkiem tragicznie zmarłego Prezydenta
    Lecha Kaczyńskiego moment jest zdecydowanie zły. Ale... niestety wyznaczone
    miejsce pochówku prowokuje do takich porównań.
    Sądzę, że powinniśmy zakończyć tę dyskusję. Ani miejsce ani czas nie są
    odpowiednie.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)