    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <on6oof$k5c$1@dont-email.me> <5999e6e8$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <5999f76b$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
    <oner39$ns9$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <f...@g...com>
    <onhado$fev$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <599c43b2$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <599c7e03$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <599e9756$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <o...@l...harvard.local>
    <X...@1...0.0.1>
    <o...@l...harvard.local>
    Subject: Re: toyota auris hybrid
    Date: Fri, 25 Aug 2017 19:16:04 +0200

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .
    W dniu .08.2017 o 15:59 Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    >Nie znam tej oferty - ale jeśli dziś płacisz połowę a kolejną za
    >jakiś czas i suma opłat jest identyczna jak przy wpłacie
    >jednorazowej to jest to bdb oferta.

    Zakladajac, ze cena tez jest dobra,

    >Wiele razy kupowałem coś na raty (bez dodatkowych kosztów, nawet
    >ukrytych) mimo, że miałem pieniądze na zakup kilkunastu takich
    >artykułów. Po co mam zapłacić teraz wszystko jak mogę tylko część?

    Zeby nie musiec przynosic kilku zaswiadczen. Ani zeby czytac jakies
    dlugasnej umowy.
    Zeby sie nie narazac na wysokie oplaty za drobne spoznienie.

    Kiedys tam - zeby nie placic za przelewy, ale teraz to juz raczej
    bezplatne.

    J.