    Subject: Re: toyota auris hybrid
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <on6oof$k5c$1@dont-email.me> <5999e6e8$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <5999f76b$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
    <oner39$ns9$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <f...@g...com>
    <onhado$fev$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <599c43b2$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Tue, 22 Aug 2017 20:54:57 +0200

    W dniu 2017-08-22 o 19:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > A jak kupie auto to nie bede nim mogł jezdzic?
    > Bo czy sie uato kupuje, czy wypozycza - cel jest przeciez ten sam -
    > jezdzenie!

    To co już przeanalizowałeś kupno tramwaju? :-)

    Większość użytkowników prywatnych myśli jedynie w kategoriach
    zakupu czy posiadania i porównuje to do opcji zakupu co do niczego nie
    prowadzi.
    Jak zaczniesz potrezbować tylko do używania a nie posiadania,
    to wtedy będziesz inaczej patrzył.
    Jeśli spojrzysz w drastyczny sposób przesuwając granicę czynszu,
    to powiedzmy, że za ileś tam złotych miesięcznie wolałbyś wynająć
    a nie kupić. Powiedzmy, że za 100zł/miesiąc?
    I teraz wyobraź sobie, że po prostu na rynku sa tylko oferty nie
    przystające do
    oczekiwań.

    Kilka lat temu dla mojego pracodawcy istotne było, żeby
    budżet danej osoby zamykał się określona kwotą. Nie były istotne ani
    potrzebne żadne
    środki trwałe ani kłopoty z nimi związane. I chcieli zapłacić tyle ile u
    nich
    się płaci w Niemczech za takie usługi - oczekiwali czynszu na poziomie
    do 200 euro - a w Polsce proponowano ponad 600 euro netto.
    Umowa czteroletnia - auto ok 110 tys wtedy mazda 6 kombi - opcja full z
    ubezpieczeniem, serwisem, oponami , asistance -tylko ograniczenie
    przebiuegu 30tys rocznie - nadwyżka 30gr/km
    Więc jeśli tam są takie oferty, to i u nas kiedyś się pojawią.