  • Data: 2009-03-17 18:51:26
    Temat: Re: totolotek, pilne !!!!
    Od: Piotr <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17-03-2009 o 19:03:09 Big Jack <a...@b...zz> napisał(a):

    > W wiadomości:
    ww2003.insert-ad.insert.intranet

    > Ja wprawdzie nie mam tego nagranego, ale pamiętam jak prowadzący
    > przerzucił
    > się z jedną liczbą w podawaniu wyników losowania DL. Wtedy uznawali
    > liczby wylosowane i wypowiedziane skutkiem czego znacznie więcej było
    > wygranych

    Słuchajcie.
    Jeśli macie ten materiał trzeba go opublikować na youtube.

    To jest afera na skalę międzynarodową.

    Wnioski są takie:
    - wylosowane liczby są z góry znane
    - nie ma w takim razie przeszkód aby podać wyznaczonej osobie x liczby
    jakie zostaną wylosowane w dniu "0",
    a ta udała się do kolektury i je skreśliła na kuponie i go posłała !!!

    Co sądzicie o tym ?

    --
    Piotr