  • 11. Data: 2011-03-27 21:36:22
    Temat: Re: tor jazdy tylnich kół
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-27 21:26, Lewis pisze:

    > Co innego osie skrętne, ale takiego auta na kurie pewnie nie mieliście.

    Tfu, koła ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 12. Data: 2011-03-27 21:43:34
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-27 21:31, Myjk pisze:
    > Sun, 27 Mar 2011 21:13:48 +0200, Grejon

    > Albo Mazdę 626 4WS ;)

    Albo Solarisa Urbino 15 8-)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 13. Data: 2011-03-27 22:02:47
    Od: "sth" <k...@l...vk>

    > Co innego osie skrętne, ale takiego auta na kurie pewnie nie mieliście.

    ze niby tam tylne kola podazaja za przednimi?

  • 14. Data: 2011-03-27 22:07:05
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-27 22:02, sth pisze:

    > ze niby tam tylne kola podazaja za przednimi?

    Nie podążają ale już bliżej prawdy niż zwykła belka skrętna.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 15. Data: 2011-03-27 22:07:51
    Temat: tor jazdy tylnich kół
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    Parę razy słyszałem taką teorię chyba na kursie pj że tylnie kołą
    podążają za przednimi i przy skręcie jak przód auta "przejdzie" to o tył
    nie ma co się martwić
    No i ta teoria niestety nie działa - przytarłem nadkolem o róg ściany na
    parkingu podziemnym
    I nie wiem jak to jest miałem wcześniej większe auto, śmigałem po
    parkingu bez hamowania ale auto było stare i niewiele warte
    Teraz mam mniejsze klasy b wydawało by się że będzie łatwiej ale jak bym
    nie podjeżdzał do zakrętu typu 90st to mijam ścianę w odległości 2cm
    Zobacze w końcu jak działa ac

  • 16. Data: 2011-03-27 22:14:08
    Od: Pete <n...@n...com>

    On 3/27/2011 3:07 PM, Ra wrote:
    > Parę razy słyszałem taką teorię chyba na kursie pj że tylnie kołą
    > podążają za przednimi

    LOL! Rozumiem, ze pod prima aprilis to należy podciągnąć?

    Przejedz sobie przez kałużę na skręconych kołach a potem wyjdz z auta i
    przyjrzyj się śladom opon - wyjaśni Ci się ta "teoria".

    Pete

  • 17. Data: 2011-03-27 22:24:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Mar 2011 15:14:08 -0500, Pete wrote:

    >LOL! Rozumiem, ze pod prima aprilis to należy podciągnąć?
    >Przejedz sobie przez kałużę na skręconych kołach a potem wyjdz z auta i
    >przyjrzyj się śladom opon - wyjaśni Ci się ta "teoria".

    Na slimakach parkingu tez niezle widac.

    Niestety - tylna os jest nieskretna, wiec jest zawsze prostopadla do
    toru jazdy. Wiec srodek skretu jest na jej przedluzeniu.
    Automatycznie przod jedzie bardziej na zewnatrz.

    Dziwne to troche i nieintuicyjne, ale coz robic.
    Wiec na slimaku trzymamy przod przy zewnetrznej.

    J.

  • 18. Data: 2011-03-27 23:20:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Ra

    > Parę razy słyszałem taką teorię chyba na kursie pj że tylnie kołą
    > podążają za przednimi i przy skręcie jak przód auta "przejdzie" to o tył
    > nie ma co się martwić

    Czy ten co tak mówił był trzeźwy? ;)

  • 19. Data: 2011-03-27 23:26:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 27 Mar 2011 22:07:51 +0200, Ra napisał(a):

    > Parę razy słyszałem taką teorię chyba na kursie pj że tylnie kołą
    > podążają za przednimi i przy skręcie jak przód auta "przejdzie" to o tył
    > nie ma co się martwić

    Fajnie, powiedz jeszcze gdzie był ten kurs, żeby nik inny do durniów nie
    poszedł.

    --

  • 20. Data: 2011-03-27 23:29:07
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Ra"

    > Parę razy słyszałem taką teorię chyba na kursie pj że tylnie kołą
    > podążają za przednimi i przy skręcie jak przód auta "przejdzie" to o
    > tył nie ma co się martwić

    Tak, o ile jesteś kierowcą kombajnu :)