  • 11. Data: 2011-06-26 20:23:25
    Temat: Re: tor Nowodwór - wielka lipa organizacyjna
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-26, PawelK vel Pablo <e...@...stopce> wrote:

    > Trza było mi na maila odpisać, to może bym był :-(

    Zaluj chlopaku, oj zaluj...

    --
    Artur
    ZZR 1200 conieszczela

  • 12. Data: 2011-06-26 20:25:57
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 177 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:

    > To juz teraz wiesz ze tego regulaminu za bardzo na serio brac nie
    > mozna, ot taka specyfika tej imprezy i trzeba sie z tym pogodzic albo
    > wiecej nie jezdzic.

    > A z ktorym byly problemy?

    Myślisz że wiem jak się zwał? :-)

    Pani z kasy zaprowadziła nas do jednego a ten powiedział że organizuje
    z kolegą, nie ma nic przeciwko zwrotowi kasy w takiej sytuacji ale dla
    pewności żebyśmy jeszcze pogadali z kumplem który zaraz sie pojawi przy
    sprzęcie stojącym przy samym wjeździe. Sprzęt czarny mocno
    "wyświechtany" z kocami termicznymi na gumach.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 13. Data: 2011-06-26 20:26:42
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "PawelK vel Pablo"
    Trza było mi na maila odpisać, to może bym był :-(

    No zesz kurf, po pierwsze to nie pacze raczej tego z precla - bo strasznie
    spamogenny jest, po drugie na urlopie firma T-Mobile dosc skutecznie
    odlaczyla mnie od zdobyczy wspolczesnej cywilizancji.
    Ale podobno AZ sprawdzal obecnosc w SP

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 14. Data: 2011-06-26 20:26:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-26, PawelK vel Pablo <e...@...stopce> wrote:

    > Nie napinam się, być może przeceniam wartość pieniądza, ale za dwie
    > paki chciałbym minimum organizacji.
    >
    > Koledzy ostatnio byli tam prywatnie i wyszło im po 70zł za cały dzień.
    > Więc skoro płacę 3 razy tyle to chyba coś za to jest nie ?

    Masz. Karetke, lawete, wirazowych.

    A impreza chyba w tygodniu? Jak ja sie dowiadywalem to weekend bodajze
    kosztowal 2500 za caly dzien, ale jednak latac bez karetki to nie jest
    to, bo zanim dojedzie Ci karetka z ryk to juz moze po karawan trzeba
    bedzie dzwonic. Do tego wirazowi, jak ktos sie wyjebie gdzies na koncu
    to albo go ktos zobaczy w trawie albo i nie i wtedy tez kicha.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2011-06-26 20:33:28
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 177 roku bieżącego, Tytus z domQ zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    > strasznie spamogenny jest, po drugie na urlopie firma T-Mobile dosc
    > skutecznie odlaczyla mnie od zdobyczy wspolczesnej cywilizancji.

    To daj na priv normalnego maila i/lub numer telefonu na przyszłość.

  • 16. Data: 2011-06-26 21:36:25
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    lusterka??? a co to ? jak jestes najszybszy to na co sie ogladac? na
    znikajace historyczne pejzaze? :)))

    BTW nie wiem czemu w tym cholernym kraju zaplacisz za cos a potem musisz we
    wlasnej glowie szukac tysiaca usprawiedliwien dla h.... ktorzy nie wywiazali
    sie z umowy?
    bylo nie tak jak w umowie to placa a jak nie to do sadu albo samemu wyrwac
    :) zalezy od stosunku sil ;)

    pozdro,
    doomin13

  • 17. Data: 2011-06-27 07:43:26
    Od: duddits <p...@N...fz6.pl>

    On 06/26/11 21:43, PawelK vel Pablo wrote:
    > Właśnie wróciłem z Nowodworu, i jestem delikatnie mówiąc zniesmaczony.

    Ja też mam tzw. "uczucia ambiwalentne" :) Z jednej strony fajnie, bo
    można było w miarę bezpiecznych warunkach polatać, z drugiej tak jak
    piszesz organizacja mocno kulała co zważywszy na fakt, że impreza nie
    odbywa się tam po raz pierwszy - trochę raziło. Ogólnie jednak jestem z
    wyjazdu zadowolony.

    > Cała impreza miała spore opóźnienie, My przyjechaliśmy koło 15, a o
    > 15:20 miała się zacząć pierwsza sesja początkującej grupy C. (Wcześniej
    > miały jeździć grupy A i B)

    Ja byłem o 14:00. Wszyscy czekali pod bramą. Nie ma tam za wiele miejsca
    i wydaje mi się, że można było ludzi jednak wpuścić na teren lotniska -
    było tam sporo miejsca poza torem gdzie można zaparkować sprzęta.

    > 15:15 wjeżdżamy na tor, trochę mnie zdziwiło, że brak zapowiadanych 3
    > kółek z prowadzącym ale co tam wszak mogę sobie sam wyciąć 3 wolne i
    > "obczaić" tor.
    >
    > Nie ujechałem kółka jak objeżdżają mnie goście na kolanie, coś mi jakoś
    > nie grało bo niby grupa C ale się nie znam...

    Zapewne wjechałeś trochę później, bo organizatorzy uprzedzali, że ze
    względu na obsuwę w czasie polecą wszystkie grupy. Ja się do tego
    psychicznie przygotowałem :)

    > Już potem okazało się, że organizator chcąc nadrobić czas puścił
    > wszystkie 3 grupy razem. Oczywiście niezbyt ciężko było
    > wykombinować że moje kółko drastycznie różni się od kółka
    > zawodników z licencją z grupy A. Zrobiłem dwa średnio wolne okrążenia
    > non stop objeżdżany przez szybszych na przysłowiowe jajeczko.
    > Stwierdziłem, że w takim razie to ja zmieniam piaskownice bo cos tu nie
    > jest tak jak być powinno. Zanim zdążyłem uczynić com pomyślał okazało
    > się że kumpel leży. Jakiś amibicjonalista postanowił go objechać po
    > zewnętrznej przed samym winklem.

    Właśnie, co tam się w ogóle stało? Jak przejeżdżałem to Twój kumpel już
    ściągał moto z toru ...

    [..]
    > Ot tyle moich refleksji, w każdym razie jak to tak wygląda to ja
    > dziękuję.

    Paru osobom (w tym i mnie) nie zmierzono czasu i w sumie organizator nie
    potrafił powiedzieć dlaczego, podejrzewam, że ktoś z obsługi po prostu
    zapomniał ;) Skutkiem czego do końca życia będę żył w niepewności czy
    miałem szansę załapać się na przelot konkursowy, czy nie? :)

    Szkoda też, że nie było żadnego zaplecza kulinarnego (znaczy przy bramie
    widziałem jakieś napoje) i żeby coś zjeść trzeba było dymać na Bliską
    stację.

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 18. Data: 2011-06-27 10:24:08
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 178 roku bieżącego, duddits zeznał(a) jak następuje:

    > Właśnie, co tam się w ogóle stało? Jak przejeżdżałem to Twój kumpel
    > już ściągał moto z toru ...

    W momencie hamowania do zakrętu i zbliżania się do zewnętrznej jakiś
    gość postanowił go objechać po zewnętrznej po trawie, wystarczyło że
    odruchowo się zdziwił skąd jakiś kosmita leci po trawie, przednie koło
    złapało krawędź asfaltu, a że już hamował to dalszego ciągu nie było.

  • 19. Data: 2011-06-27 10:42:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-27, PawelK vel Pablo <e...@...stopce> wrote:
> [...]
    > odruchowo się zdziwił skąd jakiś kosmita leci po trawie, przednie koło
    > złapało krawędź asfaltu, a że już hamował to dalszego ciągu nie było.

    Zle nastawienie, po prostu ;-) Na torze nie powinno dziwic pojawianie
    sie moto znikad.

    No i tak jak wczesniej mowilem, lepiej jak wszyscy nie maja lusterek,
    wtedy sprawa jest jasna - jadac za gosciem wiesz ze on moze nie miec
    swiadomosci ze jedziesz za nim i juz Twoja glowa w tym jak go
    wyprzedzic, z drugiej strony tez nie interesujesz sie tym co dzieje sie
    za Toba, ewentualnie raz na jakis czas sie odwrocisz i tyle.

    Ja mialem zabawniejsza sytuacje - gostek przede mna na R1 jechal
    wgapiony w lusterko i usilnie zajezdzal droge przy probie wyprzedzenia,
    nawet na prostej wiec trzeba bylo uzyc zaskoczki, podjechanie przed
    zakretem do goscia tak jakby sie go chcialo wziac po zewnetrznej a
    pozniej zmiana toru na wewnetrzna ;-)

    Sa tam i powazni ludzie ale tez i dzieciaki z ambicjami VR.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2011-06-27 10:58:34
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 178 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:

    > Zle nastawienie, po prostu ;-) Na torze nie powinno dziwic pojawianie
    > sie moto znikad.

    Zapewne. Problem w tej trawie. Mózg sam pomyślał, że to niemożliwe żeby
    ktoś tam był i być może lekko pokręcił głową w lewo. Wystarczyło.

    To taka moja teoria.

    > Ja mialem zabawniejsza sytuacje - gostek przede mna na R1 jechal

    Chciałeś wyprzedzić eR łana ??? Jak mogłeś ??? :-))

> [...]
    > po zewnetrznej a pozniej zmiana toru na wewnetrzna ;-)
    >
    > Sa tam i powazni ludzie ale tez i dzieciaki z ambicjami VR.

    Problem w tych drugich.

    Skoro juz jesteśmy przy organizacji, to wie ktoś jak wygląda
    organizacja Honda Fun & Safety 2011 w Lublinie? Czy znowu regulamin
    należy czytać trzymając durszlak między oczami a ekranem?