eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyto ocali zycie a nie radary › Re: to ocali zycie a nie radary
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: to ocali zycie a nie radary
    Date: Mon, 14 Mar 2011 10:38:24 +0100
    Organization: -
    Lines: 34
    Message-ID: <m...@4...com>
    References: <4d795c39$0$2459$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d795cde$0$2485$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d7a80ec$0$2484$65785112@news.neostrada.pl> <ilildp$u22$1@news.onet.pl>
    <4d7d294c$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
    <1fzsm3yq9deb2$.dlg@lepper.institute.com>
    <4d7d3670$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@l...institute.com>
    <m5df3s62v1mt$.85ew7fxdc18i$.dlg@40tude.net> <iljhrp$mpg$1@news.onet.pl>
    <4d7dc975$0$2484$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1300095492 13190 82.143.187.50 (14 Mar 2011 09:38:12 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Mar 2011 09:38:12 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2356560
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 14 Mar 2011 08:53:26 +0100, Tomasz Pyra wrote:
    >W dniu 2011-03-13 23:52, Alexy pisze:
    >> Uzyskujemy inny rozkład energii w czasie, który powoduje, że
    >> przeciążenie działa dłużej,
    >
    >Przecież w zderzaku Łągiewki jest tylko jeden strzał ogromnej siły na
    >samym początku, a potem już nic.
    >Ten strzał w praktyce wyłamie wszystkie zęby z tej przekładni, a nawet
    >gdyby udało się zrobić tak mocną przekładnię,

    Udalo sie - Łągiewka mial urzadzene zatrzymujace malucha i skode i
    ponoc mercedesa.

    A dalej masz racje i Alex faktycznie wymysla bzdury.

    >to samochód zatrzyma się w
    >miejscu bez żadnego rozłożenia procesu w czasie powodując ogromne
    >przeciążenia działające na ludzi w środku.
    >Uderzając z jakąś prędkością w ścianę, wirnik musi zostać napędzony
    >praktycznie natychmiast do prędkości odpowiadającej prędkości pojazdu, a
    >wtedy już rozpędzony przestaje cokolwiek amortyzować.

    Wersja 2 miala zmienna przekladnie, i tam juz bylo nieco inaczej.

    >Zresztą dlatego jak popatrzysz na filmy demonstracyjne, to zobaczysz
    >cały kant - tam w amortyzacji zderzenia nie bierze udziału żaden zderzak
    >Łągiewki. Samochód uderza w zwykłą sprężynę, która ulega ściskaniu.

    Jak sie to widzialo w naturze i macalo model to jednak robilo
    wrazenie.


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: