-
Data: 2011-03-13 16:42:14
Temat: Re: to ocali zycie a nie radary
Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Sun, 13 Mar 2011 16:13:22 +0100, Alexy wrote:
>Ależ tu nie chodzi o wyeliminowanie przeciążeń lecz o lepsze rozłożenie w
>czasie zderzenia. [...]
>Łągiewka zaś odwrócił tę charakterystykę i spowodował, że konstrukcja
>zderzaka najbardziej sztywna jest w pierwszym momencie uderzenia i staje się
Az za bardzo - w pierwszej wersji byl dodatkowy pneumatyczny cylinder.
>coraz mniej sztywna wraz z przemieszczeniem, dzięki czemu pochłania on
>większą ilość energii na początku i wraz z przebytą drogą podczas zderzenia
>wartość pochłanianej energii jest coraz mniejsza.
>Dzięki temu przyspieszenie (opóźnienie) przybiera wartość prawie stałą
>podczas całego zderzenia, a jego wartość zależy tylko od prędkości
>początkowej pojazdu i bezwładności koła wprawianego w ruch.
kiedy wlasnie nie bardzo. Najpierw mamy zderzenie z nieruchomym
wirnikiem, ktory trzeba blyskawicznie rozpedzic, czyli jest duza sila,
a potem wirnik sie juz kreci szybko a pojazd zwalnia .. i nie ma sily.
Dlatego tak istotna ta sprezyna, chocby gazowa.
A jak masz sprezyne, to sie zaczynaja pytania po co wirnik :-)
W wersji drugiej dodano zmienna przekladnie, to mocno zmienia sprawe,
ale dochodza trudnosci wykonawcze.
>Tu nie ma nic mitycznego ani pozaziemskiego. Ten zderzak działa dokłądnie z
>ze znanymi nam zasadami fizyki i kinematyki i dynamiki.
Konstruktor sugeruje ze znacznie lepiej.
Bo bez tego ten zderzak jest nieinteresujacy w motoryzacji.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.03.11 20:04 P.B.
- 13.03.11 20:05 P.B.
- 13.03.11 20:23 Tomasz Pyra
- 13.03.11 21:16 DoQ
- 13.03.11 21:30 Tomasz Pyra
- 13.03.11 21:38 Waldek Godel
- 13.03.11 22:01 P_ablo
- 13.03.11 22:26 Tomasz Pyra
- 13.03.11 22:32 Waldek Godel
- 13.03.11 23:00 P.B.
- 13.03.11 23:14 Tomasz Pyra
- 13.03.11 23:27 Alexy
- 13.03.11 23:32 Waldek Godel
- 13.03.11 23:35 Waldek Godel
- 13.03.11 23:37 Alexy
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=