-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.gi
ganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!209.197.12.242.MISMATCH
!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
Date: Sat, 12 Mar 2011 12:34:44 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: to ocali zycie a nie radary
References: <ilb87b$apb$1@node2.news.atman.pl> <ild7g0$ove$1@inews.gazeta.pl>
<c...@l...institute.com>
<4d7a89af$0$2455$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@l...institute.com>
<4d7a94aa$0$2455$65785112@news.neostrada.pl>
<1fepir8p56qsu$.dlg@lepper.institute.com>
<4d7a9d2b$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
<ed3iek692e00$.dlg@lepper.institute.com>
<4d7aa067$0$2489$65785112@news.neostrada.pl>
<15f9xay7c4w5b$.dlg@lepper.institute.com>
<4d7b5173$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
<1uuznjm4r2bgs$.dlg@lepper.institute.com>
In-Reply-To: <1uuznjm4r2bgs$.dlg@lepper.institute.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 18
Message-ID: <4d7b5a54$0$2489$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.78.80
X-Trace: 1299929684 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2489 83.11.78.80:52124
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2356237
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-03-12 12:13, Waldek Godel pisze:
> Tu chodzi o przetworzenie części energii zderzenia, która inaczej poszłaby
> na zniszczenie samochodu, czyli niejako "wydłużenie" strefy bezpieczeństwa
> samochodu.
Chyba nie czytałeś o co chodzi w wynalazku Łągiewki.
Bo nie chodzi o żadne "wydłużenie" strefy bezpieczeństwa, bo to można
zrobić dziś bez żadnego Łągiewki, stosując np. metrowej grubości
zderzaki wypełnione pianką pochłaniającą energię, czy wielorazowe
amortyzatory hydrauliczne.
Łągiewka obiecuje że zastosowanie jego "przekładni energetycznej"
spowoduje że w procesie zatrzymania samochodu nie będą występować siły i
w związku z tym nie będzie przeciążeń.
Czyli walisz z takim zderzakiem w mur, a w samochodzie nawet nie czujesz
że się zatrzymał - można jeździć bez pasów.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.03.11 12:41 Waldek Godel
- 12.03.11 12:57 Tomasz Pyra
- 12.03.11 14:45 Waldek Godel
- 12.03.11 15:54 J.F.
- 12.03.11 16:00 J.F.
- 12.03.11 16:02 Waldek Godel
- 12.03.11 16:14 J.F.
- 12.03.11 18:43 Tomasz Pyra
- 12.03.11 19:21 Waldek Godel
- 12.03.11 19:33 J.F.
- 12.03.11 19:36 DoQ
- 12.03.11 22:17 jerzu
- 13.03.11 09:52 DoQ
- 13.03.11 10:29 J.F.
- 13.03.11 10:50 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=