eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyto ocali zycie a nie radary › Re: to ocali zycie a nie radary
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.gi
    ganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!209.197.12.242.MISMATCH
    !nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    Date: Sat, 12 Mar 2011 12:34:44 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: to ocali zycie a nie radary
    References: <ilb87b$apb$1@node2.news.atman.pl> <ild7g0$ove$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@l...institute.com>
    <4d7a89af$0$2455$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@l...institute.com>
    <4d7a94aa$0$2455$65785112@news.neostrada.pl>
    <1fepir8p56qsu$.dlg@lepper.institute.com>
    <4d7a9d2b$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    <ed3iek692e00$.dlg@lepper.institute.com>
    <4d7aa067$0$2489$65785112@news.neostrada.pl>
    <15f9xay7c4w5b$.dlg@lepper.institute.com>
    <4d7b5173$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
    <1uuznjm4r2bgs$.dlg@lepper.institute.com>
    In-Reply-To: <1uuznjm4r2bgs$.dlg@lepper.institute.com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 18
    Message-ID: <4d7b5a54$0$2489$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.78.80
    X-Trace: 1299929684 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2489 83.11.78.80:52124
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2356237
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-12 12:13, Waldek Godel pisze:

    > Tu chodzi o przetworzenie części energii zderzenia, która inaczej poszłaby
    > na zniszczenie samochodu, czyli niejako "wydłużenie" strefy bezpieczeństwa
    > samochodu.

    Chyba nie czytałeś o co chodzi w wynalazku Łągiewki.
    Bo nie chodzi o żadne "wydłużenie" strefy bezpieczeństwa, bo to można
    zrobić dziś bez żadnego Łągiewki, stosując np. metrowej grubości
    zderzaki wypełnione pianką pochłaniającą energię, czy wielorazowe
    amortyzatory hydrauliczne.

    Łągiewka obiecuje że zastosowanie jego "przekładni energetycznej"
    spowoduje że w procesie zatrzymania samochodu nie będą występować siły i
    w związku z tym nie będzie przeciążeń.
    Czyli walisz z takim zderzakiem w mur, a w samochodzie nawet nie czujesz
    że się zatrzymał - można jeździć bez pasów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: