eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyto ocali zycie a nie radary › Re: to ocali zycie a nie radary
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!ne
    ws.dfn.de!newsfeed.straub-nv.de!news.glorb.com!news2.glorb.com!news.glorb.com!n
    peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    1.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    Date: Sat, 12 Mar 2011 12:21:15 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: to ocali zycie a nie radary
    References: <ilb87b$apb$1@node2.news.atman.pl> <ild7g0$ove$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@l...institute.com>
    <4d7a89af$0$2455$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@l...institute.com>
    <4d7a94aa$0$2455$65785112@news.neostrada.pl>
    <1fepir8p56qsu$.dlg@lepper.institute.com>
    <4d7a9d2b$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    <ed3iek692e00$.dlg@lepper.institute.com>
    <b...@4...com>
    In-Reply-To: <b...@4...com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <4d7b572b$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.78.80
    X-Trace: 1299928875 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2460 83.11.78.80:52112
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2356235
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-12 09:38, J.F. pisze:
    > On Fri, 11 Mar 2011 22:15:01 +0000, Waldek Godel wrote:
    >> Dnia Fri, 11 Mar 2011 23:07:39 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    >>> Co masz na myśli pisząc "działa"?
    >>> To że można zahamować (i to nagle) samochód, tak żeby wewnątrz nie było
    >>> przeciążeń?
    >>
    >> nie, można to przeciążenie zmniejszyć i to sporo. Czasem zmniejszenie o
    >> kilka G może życie uratować.
    >
    > Mozna, o ile bedzie zderzak na metr wystawal. A przy wiekszych
    > predkosciach 2m czy wiecej. To samo zapewnia strefa kontrolowanego
    > zgniotu, wiec zderzak ratowalby raczej portfel niz zycie ..

    No tak, tylko po co montować skomplikowany zderzak, skoro lżejszy,
    tańszy i mniej zawodny będzie amortyzator oparty o hydraulikę, albo
    sprężystość.

    Albo jak nie wielorazowy, to coś takiego, za to taniego.
    http://www.metcomb.com/products.html


    Jedyna wartość dodana jaką oferuje Łągiewka, to "masa bezinercyjna"
    (cyt. z jego prac), a co za tym idzie to brak działających sił przy
    działaniu jego mechanizmu.
    Czyli możliwość wyhamowania z dowolnie wysokiej prędkości, na dowolnie
    krótkiej drodze, bez przeciążeń.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: