  • Data: 2010-06-29 21:32:52
    Temat: Re: timelapse następny
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witek Kaszkin pisze:
    > ...może niezbyt świeży, ale jest:
    >
    > http://vimeo.com/12911510

    Ściągnąłem twój poprzedni timelaps w 720p i muszę powiedzieć, że z
    zapartym tchem go oglądałem, w przeciwieństwie do wersji na vimeo,
    głównie z powodów technicznych - słabsza jakość, mniejsza rozdzielczość
    i brak płynności w odtwarzaniu(ale mniejszy niż na YT).
    Mam więc prośbę - jak możesz, to wrzucaj też HD lub 720p na jakiś
    RapidShare.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --