  • 31. Data: 2011-08-25 09:53:51
    Temat: Re: testuj smartfona, mysle ze czas by uokik sie przyjrzal reklamom
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-24 21:10:12 +0000, peter <p...@p...com> said:

    > Ja to ma szczescie zawsze wszystko mi sie udaje
    > i tym razem los mnie nie zawiodl i wybralem sobie salon
    > 150m od miejsca gdzie mieszkam...

    To zagraj w lotto - podobno 3 miliony czekają na chętnego szczęsciarza. :-)

    A w moim zgłoszeniu sprawdzałem 3 razy dane, nim nacisnąłem WYŚLIJ.
    Coś u nich nie robi - tzn. nie każde miejsce działa u nich dobrze: DC
    nie miało problemów, Trójmiasto zdaje się też nie.

    --
    Bydlę

  • 32. Data: 2011-08-26 18:59:01
    Od: peter <p...@p...com>

    W dniu 2011-08-25 11:53, Bydlę pisze:

> [...]
    > Coś u nich nie robi - tzn. nie każde miejsce działa u nich dobrze: DC
    > nie miało problemów, Trójmiasto zdaje się też nie.

    A dzisiaj pelen obaw poszedlem do salonu i okazalo sie ze tel na mnie
    czekal i go mam, nie dowiary...
    Sam tel nie jest jakims demonem predkosci
    Android 2.2.1 koszt 400 pln jak by sie go chcialo kupic lub wrzucic do
    wisly. Porownujac do wozow to taka skoda fabia, pewnie dojedzie gdzie
    chcesz ale na miescie sie z tym pokazac nie mozna;)

  • 33. Data: 2011-08-26 21:22:51
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-26 18:59:01 +0000, peter <p...@p...com> said:

    > Porownujac do wozow to taka skoda fabia, pewnie dojedzie gdzie chcesz
    > ale na miescie sie z tym pokazac nie mozna;)

    Przypomniałeś mi niedawne jeszcze rozmowy ze znajomymi z nowej pracy.

    "
    Jaki masz telefon?
    - Kolorowy, ale zajebisty, ma funkcje znane ze science-fiction!
    - ???
    - No, ma kolorowy wyświetlacz, zielony, można przez ten telefon
    prowadzić rozmowy z ludźmi będącymi w dowolnym zasadzie zakątku
    plantety, co więcej, można im wysyłać wiadomości tekstowe!
    - (opadnięte żuchwy na podłogę)
    - i jeszcze ma zegarek, można sobie ustawić własny dzwonek, by telefon
    brzmiał nie jak ze wsi...
    - ?!
    - O, to ten telefon:
    <http://jamesoff.net/site/wp-content/uploads/2008/02
    /dsc_4161.jpg>
    "

    I przestali próbować wciągać mnie w wieśniac...tfu! w korporacyjne
    porównywanie telefonów.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 34. Data: 2011-08-26 23:25:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-08-26 20:59, peter wysłał(a) wiadomość:
> [...]
    > wisly. Porownujac do wozow to taka skoda fabia, pewnie dojedzie gdzie
    > chcesz ale na miescie sie z tym pokazac nie mozna;)

    <http://svistu.jogger.pl/2011/08/26/testuj-smartfona
    -z-play-moja-krotka-opinia/>
    - kilka wrażeń i opinii po testach zebranych we wpisie na blogu

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 35. Data: 2011-08-27 22:29:36
    Od: peter <p...@p...com>

    W dniu 2011-08-27 01:25, Krystek pisze:
> [...]
    -z-play-moja-krotka-opinia/>
    > - kilka wrażeń i opinii po testach zebranych we wpisie na blogu

    jak ulal pasuje taka opowiastka:
    Nad brzegiem rzeki, na pomostku, siedzi sobie małpa i łowi ryby.
    Z daleka obserwuje ją krokodyl i się zastanawia...
    - Podpłynę do tej małpy i zapytam się, czy biorą. Jak małpa powie, że
    biorą to powiem, że takiej głupiej małpie to zawsze będą brały. A jak
    powie, że nie biorą, to powiem, że takie głupiej małpie to nigdy nie
    będą brały...
    Podpływa do małpy i pyta:
    - Biorą?
    A małpa patrzy na niego i mówi:
    - Płyń zielona kupo!

    tobie pewnie jakby nawet przyszla mis univers i zrobila by ci loda to
    bys napisal ze to nie to samo co moja reka...

  • 36. Data: 2011-08-28 14:00:19
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-08-28 00:29, peter wysłał(a) wiadomość:

    [ciach bzdety]

    A czy ja napisałem, że to mój test i moja opinia na temat testowego
    smartfona Huawei od Play zawarta pod linkiem we wpisie na blogu?
    Aczkolwiek dziwne jest, że opinie w tekście na blogu i w komentarzach
    pod wpisem pokrywają się z opiniami osób piszących na
    pl.misc.telefonia.gsm, które testowały ten smartfon od Playa.

    Płyń fioletowa kupo...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 37. Data: 2011-08-28 21:25:31
    Od: peter <p...@p...com>

    W dniu 2011-08-28 16:00, Krystek pisze:
> [...]
    > pod wpisem pokrywają się z opiniami osób piszących na
    > pl.misc.telefonia.gsm, które testowały ten smartfon od Playa.

    Jak cos takiego zamieszczasz to sie z tym zgadzasz, wiec co za roznica
    czy jestes autorem czy nie, tych hemoroidow slownych.
    Na pmtg nikt nie napisze, ze sie komus cos podoba(o ile cos takiego w
    ogole zachodzi wsrod epistolow tej listy), nawet jak nie ma
    o tym pojecia, bo przeciez nawet nie miales w rekach tego tela.

    ps
    wymysl cos swojego nastepnym razem oraz czytaj ze zrozumieniem...

  • 38. Data: 2011-08-29 17:45:50
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-08-28 23:25, peter wysłał(a) wiadomość:
> [...]
    > ogole zachodzi wsrod epistolow tej listy), nawet jak nie ma
    > o tym pojecia, bo przeciez nawet nie miales w rekach tego tela.

    Ale nikt Tobie nie broni wrzucić linku do opisu, w którym zawarte są
    superlatywy na temat produktu. Im więcej opinii - zarówno negatywnych,
    jak i pozytywnych - tym łatwiej wyrobić sobie zdanie. Prędzej ufam takim
    testom ludzi, którzy mają jakieś pojęcie na temat sprzętu i niejeden
    telefon przeszedł przez ich ręce, niż opiniom ze Skąpca, Ceneo, Opineo,
    pisanych pod dyktando marketoidów tej czy innej marki.

    > ps
    > wymysl cos swojego nastepnym razem oraz czytaj ze zrozumieniem...

    I vice versa.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/