  • 21. Data: 2011-08-18 10:24:52
    Temat: Re: testuj smartfona, mysle ze czas by uokik sie przyjrzal reklamom
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Żartujesz? Prawda? :)

    Skądże znowu, używam interentu:
    http://www.testujsmartfona.pl/view/help/help.php?act
    ion=Help

    31. Co się stanie, jeśli uszkodzę telefon?zwińZgodnie z zapisami w umowie,
    Uczestnik Programu powinien zwrócić telefon nieuszkodzony, w oryginalnym
    pudełku oraz ze wszystkimi akcesoriami. Uszkodzony telefon zostanie przyjęty
    przez Sprzedawcę i nie grożą Ci z tego powodu żadne konsekwencje. Może to
    jednak wpłynąć na Twoją wiarygodność w przyszłości, kiedy będziesz chciał
    dokonać zakupu standardowej oferty.

    begin 666 accordionUp.png
    MB5!.1PT*&@H````-24A$4@````X````)" 8````"31UI````&71%6'13;V9T
    M=V%R90!!9&]B92!);6%G95)E861Y<<EE/ ```'E)1$%4>-IB_/__/P,V$*7;
    M* "D!)9=KG^ 39X)AR8#('4?A('L!*(T0C7M!]D&%9J/33,3`4T?<&EFPJ,I
    M$8@=<6EFPJ4)&"@+@/@"+LV,D3H-"D#Z/+HF`EX(!-GH@$\3"&"
    QV0"D<0,0
    C%X),P:8)B^9&()X`$& `:JP\`U&$0P8`````245.1*Y"8((`
    `
    end

  • 22. Data: 2011-08-18 14:30:51
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    > ... nie grożą Ci z tego powodu żadne konsekwencje.
    supcio
    > Może to jednak wpłynąć na Twoją wiarygodność w przyszłości, kiedy będziesz
    > chciał dokonać zakupu standardowej oferty.
    to ryzyko to nie są właśnie konsekwencje owej ryski i widzimisię pracownika
    Playa?

    Innymi słowy: nie obawiaj się, ale powinieneś się bać. Masło maślane.

  • 23. Data: 2011-08-19 07:07:23
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <e...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    > supcio
    > to ryzyko to nie są właśnie konsekwencje owej ryski i widzimisię
    > pracownika Playa?
    >
    > Innymi słowy: nie obawiaj się, ale powinieneś się bać. Masło maślane.

    Jestes przewrażliwony, oni te fony już sobie wpisali w koszty, a piszą tak,
    w ten sposób, żeby ludzie przynajmniej trochę byli zdopingowani do dbałośc o
    skrzęt, bo dany fon musi wystarczyć paru osobom. Jak kiedyś przyjdziesz i
    powiesz, że chcesz wziąć abo w ich sieci, to pocałują Cie jeszcze w rękę i
    jakaś ryska na Huiwayu będzie ich obchodzić jak zeszłoroczny snieg.
    Rozumiem, że oczekiwałeś oferty w stylu "Telefon dostajesz za darmo, możesz
    go porąbać siekierą, przy oddaniu załacimy Ci jeszcze za test".
    Sorry, ytakie rzeczy to tylko w Erze;-)

    JA

  • 24. Data: 2011-08-20 13:32:50
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Pendrive pisze:
    > Kilka dni temu ktos pisał o miejscach jakieplay zaproponowalo po odbior
    > smartfona, ja jestem z sopotu, naturalnie tego sie trzymalem przy
    > rejestracji, a oto lista punktow jakie zaproponowano :
    >
    > To jest chyba celowo tak robione by zniechecic do pozyczania

    Zamiast narzekać wystarczy napisać do nich. W odpowiedzi dostaniesz
    listę punktów z Twojego miasta. Przetestowane.

  • 25. Data: 2011-08-21 02:50:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:j2g51p$5v3$1@inews.gazeta.pl...
    > Zachowuj się, tu są kobiety a i nieletni też tu zaglądają, w przerwach
    > między reklamami.

    Tylko kobietom i dzieciom wulgarność przeszkadza Twoim zdaniem? :-)

  • 26. Data: 2011-08-21 14:53:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jeremiasz" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > Rozumiem, że oczekiwałeś oferty w stylu "Telefon dostajesz za darmo,
    > możesz go porąbać siekierą, przy oddaniu załacimy Ci jeszcze za test".

    Zgadzam się w pełni...
    Swoją drogą jak będę w Polsce niedługo to pobawię się tym Androidem :-)
    Chętnie porównam ze swoim iPhonem...

    Czy jest jakiś limit czasu od swej rejestracji do wzięcia tego smartfona?
    Czy mogę się teraz zarejestrować a wciąć go w listopadzie/grudniu czy
    coś mi się "przeterminuje" w mojej rejestracji?

    Nawiasem mówiąc, czy zauważyliście że od kilku lat praktycznie
    wszystkie smartfony coraz bardziej przypominają wzór iPhone ? :-)
    Na dodatek zacierają się różnice też pomiędzy różnymi smarfonami
    z Androidem - praktycznie nie ma dużego znaczenia co się weźmie
    dostaje się podobny telefon...

  • 27. Data: 2011-08-22 19:03:04
    Temat: Odp: testuj .. obszczymurek na grupie.
    Od: "Selinkos" <6...@g...pl>

    Użytkownik "Pendrive" <P...@d...pl> napisał w wiadomości

    > to po .... leca reklamy w TV ?

    Ooo, nawet obszczymurek zabłądził na grupę.

  • 28. Data: 2011-08-23 21:45:07
    Od: peter <p...@p...com>

    W dniu 2011-08-17 10:52, Pendrive pisze:
> [...]
    > rejestracji, a oto lista punktow jakie zaproponowano :
    >

    > To jest chyba celowo tak robione by zniechecic do pozyczania

    masz racje ta strona rozpoznaje potencjalnych matolow ktorzy nie
    potrafia nawet poprawnie sie zarejestrowac, wiec co do piero stycznosc
    ze smartfonem z naciskiem na smart...

  • 29. Data: 2011-08-23 23:30:44
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-23 21:45:07 +0000, peter <p...@p...com> said:

    > masz racje ta strona rozpoznaje potencjalnych matolow ktorzy nie
    > potrafia nawet poprawnie sie zarejestrowac,

    Nie. Jak pisałem w innym wątku - dla kodu pocztowego w Katowicach
    system zaproponował okolice Rzeszowa.
    Strona pytana o miejsce na Śląsku zeznała, że w Katowicach, Chorzowie,
    Siemianowicach Śląskich itp. NIE MA salonu Play.
    Za to po podaniu Warszawy - miejsce i termin (taki sam jak dla okolic
    Rzeszowa) znalazły się od razu...

    Oczywiście nie jest to zrobione, by zniechęcić, ale jest zrobione źle.

    --
    Bydlę

  • 30. Data: 2011-08-24 21:10:12
    Od: peter <p...@p...com>

    W dniu 2011-08-24 01:30, Bydlę pisze:

> [...]
    > Rzeszowa) znalazły się od razu...
    >
    > Oczywiście nie jest to zrobione, by zniechęcić, ale jest zrobione źle.

    Ja to ma szczescie zawsze wszystko mi sie udaje
    i tym razem los mnie nie zawiodl i wybralem sobie salon
    150m od miejsca gdzie mieszkam...