  • Data: 2018-01-26 22:06:31
    Temat: Re: test w czasie zatrudniania pracownika
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> napisał w wiadomości
    news:p4dnp3$dl9$1@node1.news.atman.pl...

    > W szczoteczkach "sonicznych" można spotkać ARMy z rdzeniem M3.
    > Dlaczego uważasz to za komplikowanie życia? W technice nie ma
    > rozwiązań złych i dobrych, są tylko skuteczne i nieskuteczne.
    > To jest ewidentnie skuteczne. Jeden element sterujący, do tego
    > jakiś mostek H do machania elektromagnesem i urządzenie działa.

    Kiedyś takie robiono zazpewne na generatorku z 2 uzwojeniami i 1
    tranzystorem i było równie skuteczne.
    Iczywiście, nie chcę powrotu do "kamienia łupanego", ale za Fredrą
    nawołuję - miejcie umiar, mocium panie!

    > Pozdrawiam, Piotr
    >
    > PS. Mówisz i masz:
    >
    > https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&sourc
    e=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjMpcW7nPTYAhV
    FXCwKHT4PC9oQjRwIBw&url=https%3A%2F%2Fwww.homebook.p
    l%2Fprodukty%2F20921660%2Fdla-domu-do-lazienki-armat
    ura-do-lazienki-toaleta-i-akcesoria-deski-i-pokrywy-
    geberit-aquaclean-5000plus-deska-wc-z-funkcja-higien
    y-intymnej&psig=AOvVaw3URLWTcA4GcX8m3tQlR6nC&ust=151
    7007765124158

    > :)

    W sam raz dla wujka Zenka po jemieninach, gdy go będzie rzadkość w postaci
    megakackupy męczyła. Na ruch ręką nie będzie mieć siły, coby podetrzeć
    pozostałości, więc ofajda się szybciej, niż zrobił. A tak proszę, umyje
    dupsko, wysuszy, wyciągnie zapierdziane powietrze, więc rodzinka nie będzie
    rzygać ze smrodu po wizycie w kiblu... I wujaszek pójdzie spać z suchutką
    sempiterną, wypierdziany do tego, więc może nawet żonka nie zauważy? :P
    No, chyba, że chodzi o mycie babskiej psioszki, stanowiące wstęp do
    późniejszej mężowskiej obróbki, w postaci oralno-patelnianej... A później
    "tej właściwej" :)

    --
    Pies jest jedynym zwierzęciem, które potrafi wyrazić zadowolenie lub
    śmiać się kręcąc lub wymachując ogonem i czyni to nieporównanie wdzięczniej