  • Data: 2018-01-28 10:27:47
    Temat: Re: test w czasie zatrudniania pracownika
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-28 o 09:30, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "sundayman" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To kto im te dyplomy daje, skoro wiedza jest tak nikczemna?
    > Im równi, co podobnie balowali, zamiast brać udział w zajęciach,
    > wykładach i jak to tam... "laborkach"?
    Ale tak ma być niestety, to nie przypadek ani błąd. Nie chcę tu snuć
    długich wywodów bo to nie grupa o polityce, więc zostawię tylko jedno
    nazwisko: Krzysztof Karoń. Trzeba poszukać na Youtubie, ma kanał
    Historia sztuki oraz wiele nagranych wywiadów i odczytów. Kilka godzin
    (lub nawet dni) to zajmie ale można w końcu zrozumieć po co są akcje
    typu "róbta co chceta", gender, produkcja debili w szkołach etc.

    Uwaga - można doznać szoku poznawczego ale chyba lepsza gorzka prawda
    niż bycie baranem prowadzonym na rzeź. Na zachętę (tylko 7 minut)
    https://www.youtube.com/watch?v=W9vROz8VtI8

    Piotrek