  • Data: 2018-01-26 11:12:27
    Temat: Re: test w czasie zatrudniania pracownika
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-26 o 07:39, miumiu pisze:

    > A najwyzsze mniemanie to maja o sobie menagerowie, ktorzy w ciagu 10 lat
    > pracy zawodowej przelecieli przez 20 firm, rad nadzorczych, zarządów... a
    > nie maja o niczym pojecia. Jedyny ich atut to płynna gadka. A nastepna
    > posade dostaja na zasadzie "fju fju, pracowal w tylu zacnych firmach,
    > geniusz biznesu". I max po pol roku wlasciciel firmy odkrywa ze gosc nie
    > zrobil zupelnie nic. To po prostu standard, w kazdej firmie w ktorej
    > pracowalem pojawiaja sie i znikają tacy kolesie niczym sie meteor :)

    Managerowie raczej się za taką robotę nie biorą, a pracodawca który
    takiego biznesmena zatrudnia na stanowisku inżynierskim - no cóż, sam
    sobie szuka kłopotów.

    > A wracajac do meritum, to pewna znajoma firma informatyczna daja podaczas
    > rekrutacji na programiste daje zagadke Einsteina :
    > https://www.wykop.pl/wpis/12656043/zagadka-ciekawost
    ki-nauka-podobno-tylko-2-ludzi-je/

    Moim zdaniem bez sensu, ale ja w ogóle o tego typu zadaniach mam takie
    zdanie. Założenia o których nie mówimy nie powinny być podstawą do
    rozwiązania. Podobnie zresztą zakładanie, że moje skojarzenia są
    jedynymi poprawnymi.

    Pozdrawiam

    DD