  • Data: 2018-01-26 11:08:43
    Temat: Re: test w czasie zatrudniania pracownika
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Piotr Gałka napisał:

    > Tata lutował to na drewnianym progu drzwi do łazienki. Jak miałem
    > około 8 lat pozwolił mi spróbować. Lutownica 120W stała z prawej
    > za mną. Jak już miałem ustawione drucik i żarówkę to prawą ręką
    > sięgnąłem za siebie po lutownicę i złapałem za grzałkę (120W ma
    > ją tak grubą jak rączka). Poczułem śliskie i gorące i puściłem.
    > Nie miałem potem żadnych oparzeń. Drugi raz coś takiego mi się
    > zdarzyło na spływie studenckim jak z ogniska zamiast kartofla
    > wyciągnąłem kamień.

    W Bułgarii uprawiane jest tzw. nestinarstwo, czyli taniec bosymi
    stopami na rozżarzonych węglach ogniska. Praktykowane jest to jakoś
    tak późną wiosną. I też im nic od tego nie jest. Jeden Bułgarzyn
    mi kiedyś mówił, że jeśli ktoś jest aktualnym sprawcą ciąży, to
    nie powinien na węgle wchodzić, bo dozna poparzeń. Jak rozumiem,
    w przypadku ośmiolatka ryzyka nie było.

    --
    Jarek