  • Data: 2010-03-24 23:44:37
    Temat: Re: test transmisji faksowej
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-25 00:33, Przemysław Kowalik wrote:

    > BTW, już kiedyś zadałem na tu grupie pytanie, jak jest realizowany
    > odbiór faksów w poczcie erowej bez dodatkowego numeru. AFAIR ktoś
    > napisał, że jest nagrana wiadomość paszczowa typu "aby wysłać faks,
    > naciśnij coś tam" i stąd system "wie", dokąd faks ma trafić. W praktyce
    > to musiałoby chyba wyglądać tak, że jest ustawiony na danym numerze
    > "filtr" z zapowiedzią:
    > "Aby połączyć się bezpośrednio z rozmówcą, wybierz 1.
    > Aby zostawić wiadomość na poczcie głosowej, wybierz 2.
    > Aby wysłać faks, wybierz 3."

> [...]
    Obawiam się, że to jest bardziej toporność użytkownika, niż dostepnych
    systemów i rozwiązań.

    10-12 lat temu poczta faksowa była rzeczywiście nowością i czymś, co
    pozwalało na efektywniejszą pracę. Obecnie? Kiedyś dostawałem
    kilkadziesiąt faksów miesięcznie, dziś kilka rocznie. Rolę faksu
    bezapelacyjnie przejął e-mail.

    A wracając do konkretnego problemu. Założeniem FaxMaila był
    obligatoryjny numer faksowy. Z biegiem lat nastąpiło rozjechanie między
    ofertami i multimedialna skrzynka pocztowa obsługuje w zasadzie
    wszystkie rodzaje transmisji, a oferta TakTak nie przewiduje numeru
    faksu, i raczej trudno się spodziewać, że kiedykolwiek będzie przewidywać.

    A dodatkowo, przy dzisiejszych ofertach faksów wirtualnych, upieranie
    się przy numerze faksowym w komórce jest nieopłacalne cenowo.