  • 81. Data: 2013-03-21 12:29:07
    Temat: Re: test
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-03-21, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

    > Jest świeża autostrada - miło i szybko się podróżuje.

    A kto zaplaci za paliwo, jak okaze sie, ze to pomylka?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 82. Data: 2013-03-21 12:34:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-03-20, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Skąd wiesz?

    Artur wszystko wie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 83. Data: 2013-03-21 12:36:29
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-03-21 11:51, LEPEK pisze:

    > Skończ już te dyrdymały nie mające związku z tematem. Popisy erudycji ci
    > nie wychodzą.

    Zabawny jesteś - najpierw się bawisz w wycieczki pozamerytoryczne,
    a później ci się nie podoba wyjaśnienie twoich problemów
    interpretacyjnych? Spoko, mogę wyjaśnić jak można być pracownikiem
    i jednocześnie pracodawcą. Trzeba się było trzymać tematu...

    > Nie musi.Ale o ile by ułatwiło i przyspieszyłoby w wielu przypadkach
    > całą procedurę.

    W części wypadków być może by było ułatwieniem, ale nadal nie ma
    potrzeby wysyłania do właściciela.

    > Ty uważasz, że nie masz się czego bać, bo jeździsz
    > przepisowo.

    Nie - to tylko twój wniosek.

    > Porozmawiamy, jak ci przyślą pismo o wskazanie komu
    > użyczyłeś pojazd trzy miesiące temu, bo w miejscowości Szyldak wykonano
    > zdjęcie. I udowadniaj, że nie jesteś wielbłądem.

    Niech przysyłają. Nie mam się czego bać - nawet jak to będzie moje
    zdjęcie i mój samochód :) Wyimaginowane pomyłki to się banalnie
    wyjaśnia :)

    > Miłej? Jeśli jest przymusowa, to najczęściej niemiła.

    Dobra droga, dobra muzyka, można jechać - kwestia podejścia :)

    > Pouczającej? A czego ma nauczyć?

    Np. tego, że bez sensu jest bić pianę dla zasady.

  • 84. Data: 2013-03-21 12:44:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał
    >Dobra droga, dobra muzyka, można jechać - kwestia podejścia :)

    I jeszcze wysokie zarobki najlepiej na ministerialnym stanowisku -
    czyli z nieograniczona nieodpowiedzialnoscia.
    I w d* masz gdzie i kiedy masz jechac - pojedziesz, wystawisz sobie
    delegacje, wpiszesz cel "kontrola drog, urzedow i sadow".

    J.

  • 85. Data: 2013-03-21 12:47:30
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-03-21 12:26, AZ pisze:
    (...)
    > No to zeby nie powtarzac takich problemow niech czesc weryfikacji przerzuca na tego
    > komu wysylaja pisemko i dolacza do pisma (bo chyba nie ma?) informacje pobrane z
    CEPiK -
    > jak wlasciciel Syreny dostanie info, ze zostal zarejestrowany jego granatowy Ford
    Mondeo
    > o nr. rejestracyjnym takim i takim cisnacy 105 km/h ulicami miasta to sprawa bedzie
    > prosta.

    Bardzo fajny pomysł :) Tylko nadal pozostaje pytanie, ile takich
    przypadków faktycznie miało miejsce w rzeczywistości.

  • 86. Data: 2013-03-21 12:48:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >granatowy Ford Mondeo
    >o nr. rejestracyjnym takim i takim cisnacy 105 km/h ulicami miasta to

    Nie dostanie. Komputery sie rzadko myla - jesli rozpozna blednie nr
    rejestracyjny (troche przesadzilem - w tym przypadku smiem twierdzic
    ze sie czesto myla), to dalej juz sie nie pomyli - posiadacz syreny
    zostanie wezwany do przyznania sie lub ujawnienia komu i kiedy
    powierzyl pojazd marki Syrena w kolorze wynikajacym z bazy danych.

    J.

  • 87. Data: 2013-03-21 12:51:29
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-03-21 12:44, J.F pisze:

    > I jeszcze wysokie zarobki najlepiej na ministerialnym stanowisku - czyli
    > z nieograniczona nieodpowiedzialnoscia.

    A tak, zdecydowanie masz rację. Jeszcze by się immunitet przydał.

    > I w d* masz gdzie i kiedy masz jechac - pojedziesz, wystawisz sobie
    > delegacje, wpiszesz cel "kontrola drog, urzedow i sadow".

    Zapomniałeś o kontroli paliwa w odwiedzanych stacjach benzynowych
    - ze dwie beczki po 200 litrów pewnie do bagażnika wejdą.

  • 88. Data: 2013-03-21 12:52:37
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-03-21 10:08, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2013-03-21 10:02, ddddddd pisze:
    > (...)
    >
    > No, jak nie masz ochoty to już Twój problem

    nie, nie jest to mój problem. Tak samo nie mam ochoty prowadzić swojej
    księgowości tylko zlecam to firmie zewnętrznej (bo obowiązek prowadzenia
    mam, ale nie osobiście)- i jeśli nikt mnie do tego nie zmusi to nigdy
    nie będę tego robił. Jeśli przepis zmusi mnie do prowadzenia rejestru
    kierowców to będę to robił. Na razie to dla mnie dodatkowa praca której
    nie mam zamiaru wykonywać.

    Lukasz

  • 89. Data: 2013-03-21 13:36:16
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-03-21 12:52, ddddddd pisze:

    > nie, nie jest to mój problem.

    Oczywiście, że Twój - Ty masz wskazać jako właściciel komu powierzyłeś
    itd.

> [...]
    > księgowości tylko zlecam to firmie zewnętrznej (bo obowiązek prowadzenia
    > mam, ale nie osobiście)- i jeśli nikt mnie do tego nie zmusi to nigdy

    Świetny przykład - twój obowiązek i twój problem jak to zrealizujesz.

    > Jeśli przepis zmusi mnie do prowadzenia rejestru
    > kierowców to będę to robił.

    Może lepiej bez pustych deklaracji...

    > Na razie to dla mnie dodatkowa praca której
    > nie mam zamiaru wykonywać.

    Ustawa też nie mówi o obowiązku prowadzenia księgowości przez firmę
    zewnętrzną...

  • 90. Data: 2013-03-21 14:47:34
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "AZ" napisał

    > Artur wszystko wie.

    Nie tylko wszystko wie. Artur wszystko wie LEPIEJ.
    Dobrze, że jest tu ktoś tak mądry. Martwię się czasem,
    że przestanie rzucać te perły swojej wiedzy między wieprze.
    Było by nudno :/

    --
    Hinek