    From: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: test
    Date: Wed, 20 Mar 2013 10:06:54 +0100
    <ki9c42$3u0$1@node1.news.atman.pl> <ki9jt4$m89$1@news.task.gda.pl>
    <ki9o3c$hc9$1@node1.news.atman.pl> <ki9rsu$dhk$1@node2.news.atman.pl>
    <514888ae$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <kiadb7$dtp$1@dont-email.me> <5148c5d5$0$1255$65785112@news.neostrada.pl>
    <1cvw3hux9ymdf$.560oh1ntppel$.dlg@40tude.net>
    <5148d735$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <1mx17hr5py5pe$.1m3323z8yh3ya.dlg@40tude.net>
    <kibopd$7o9$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2013-03-20 08:34, Artur Maśląg pisze:

    > Tak, można znaleźć w necie.

    bliskie 99% ponoć, przy czym ten 1% to pomyłka bodajże 5 i S (a może 2 i
    Z, już nie pamiętam) 1% czyli co setny kierowca może dostać mandat będąc
    niewinnym. IMO to dużo, na 10000 mandatów sto osób _może_ być
    niewinnych, z tego jakaś część się wywinie - bo jest pewna że pół roku
    temu nie była w Pcimiu (nie mów że szybciej, bo mandatu z października
    jeszcze nie dostałem, a zdjęcie na pewno zrobione). Są też tacy jak ja
    (nie mówię tu konkretnie o sobie, ale wydaje mi się że takich ludzi jest
    więcej) że nie mają stacjonarnej pracy i jeśli przychodzi zdjęcie z
    miejscowości w promieniu 300km od domu to jest szansa że tam byłem, więc
    po co podnosić koszty idąc z tym do sądu (choć raz na sto aut nie będzie
    to mój mandat)

    > Będzie w sądzie.

    jak jeździsz zawsze przepisowo to tak, jak nie to nie wiesz czy
    faktycznie przekroczyłeś czy to zdjęcie jest nie twoje
    Wiem, wiem, napiszesz, że jak nie zawsze jeździsz przepisowo to twój problem

    Lukasz