  • Data: 2013-03-20 11:18:55
    Temat: Re: test
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-03-19, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > W czymś to tak naprawdę przeszkadza? Zresztą ja osobiście nie zamierzam
    > się martwić o kombinatorów, którzy za rękę złapani tłumaczą, że to
    > nieznajomy z Afganistanu prowadził, a właściciel akurat był zmęczony
    > i się położył...

    No jak sam jezdzisz to jedynie pozwala stwierdzic, czy mozesz sie migac czy nie,
    ale jak samochodem jezdzi duzo osob to moglo by ulatwic sprawe bo mozna kierujacego
    rozpoznac a jak nie wiesz kto prowadzil to trzeba sie po sadach tulac.

    No i sprawy pomylek jak wyzej. Ale w to nie do konca wierze, przeciez dane
    o wlascicielu sa pobierane z CEPiK, skoro zrobili zapytanie to dostali odpowiedz
    o pojezdzie i kierujacym. No i co, nikt nie skapowal, ze pojazd ze zdjecia to nie
    Syrena 105?

    > Dać się złapać na FR to naprawdę trzeba się postarać.

    A z tym akurat sie zgodze :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200