  • Data: 2013-03-20 10:37:17
    Temat: Re: test
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w
    W dniu 2013-03-20 07:10, J.F. pisze:
    (...)

    >Znaków, czy tablic rejestracyjnych?

    Tablic, znakow, obrazow ...

    >Zresztą to nieistotne - producenci
    >takie dane podają. Trudno zakładać, że kłamią, skoro brak podstaw do
    >podważenia ich danych. Zresztą nie leży to w ich interesie.

    No jak ... myslisz ze jak maja skutecznosc np 70%, to ja oglosza ?

    >Zwróć się z zapytaniem do ITD - przetarg zdaje się był publiczny.
    >Ja nie będę tworzył teorii spiskowych.

    Ale to ty twierdzisz cos na podstawie wiedzy i doswiadczenia, a
    wychodzi na to ze masz zerowa.

    >Tak, można znaleźć w necie.

    Poprosze linka.

    >Skoro tak, to w czym widzisz problem?

    Bo tylko wygladalo. Wyslali, skazali, to znaczy ze sie system nie
    pomylil.

    >Otóż to, ludzie się odwołują z wielu powodów, ale mowa o ewidentnym
    >błędzie systemu i możliwości przypisania czynu z dużym
    >prawdopodobieństwem do innej osoby - na tyle dużym, że nie da się
    >tego bez problemu wykluczyć.

    Zasady odpowiedzialnosci karnej mowia raczej o udowodnieniu winy, a
    nie braku lepszego winnego.

    >Głupia sprawa - odwołać się, a tu pięknie uwieczniona fizjonomia we
    >własnym samochodzie.

    Byc moze.

    >No, kłamał, bo ma inną markę samochodu niż na zdjęciu, tak...

    A jak przypadkiem bedzie taka sama ? Albo bedzie rownie trudna do
    rozpoznania jak fizjonomia ?

    >Wiesz, teorie spiskowe to twoja domena.

    >I jakie płynne przejście z błędnego rozpoznania tablic
    >rejestracyjnych
    >do błędnego pomiaru FR...

    Bo to jedno i to samo - wszyscy wiedza ze sprzet sie moze pomylic, a
    oskarzony nie ma dostepu do dowodow.

    >Będzie w sądzie.

    Jesli chce ci sie jechac ..

    >Z wykopalisk.
    >Osobiście mam konto czyste. No, ale ja mam też życie poza newsami...

    Moi znajomi jakos nie dostali ... albo sie nie pochwalili.

    J.