    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: test
    Date: Wed, 20 Mar 2013 07:10:57 +0100

    Dnia Tue, 19 Mar 2013 22:22:58 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Z wiedzy i doświadczenia - w szczególności systemów informatycznych
    > różnej maści (cokolwiek by to miało znaczyć).

    a) ile masz doswiadczenia z systemami rozpoznawania znakow ?
    b) ile masz wiedzy o systemie ITD - kto napisal, jak napisal, itd ..

    > Oficjalne dane czego?

    Skutecznosci rozpoznawania w itd ..

    > Znaczy nie było przypadków błędów?

    No tak by wygladalo.

    >Nikt się nie odwołał,

    Ktos na pewno.

    > sąd nie odrzucił 'dowodów'?

    No wlasnie ... sad najpierw wyslal wyrok nakazowy, co juz wielu zniechecilo
    do dalszych protestow, a potem odrzucil "dowody" bo "oskarzony moze klamac,
    wiec jego slowa ze nigdy nie byl w pcimiu sa nic nie warte".
    No dobra, jest zdjecie, sad ma duzo czasu, moze obejrzec dokladnie, auto
    widac w Pcimiu bylo, kto prowadzil to juz nie wiadomo, ale skoro jest
    oskarzony, to jest i winny niepoinformowania, pozostaje zbic zone po
    powrocie.
    Ale pokaz sad ktory uwierzy ze oskarzonemu ze on zawsze jezdzi przepisowo,
    wiec jak jest 120 przez wies, to musiala sie Iskra pomylic ...

    > Jest zdjęcie i łatwo zweryfikować czy mój czarny pug to zielony
    > fiat sąsiada.

    Ale zdjecia nie dostajesz.

    > Domowego rejestru nie prowadzę i prowadzić nie zamierzam. Mandaty
    > z FR to teraz szybko przychodzą, więc pewnie nie byłoby problemów

    A skad wiesz ? Podobno nie dostajesz :-P

    J.