  • 51. Data: 2017-06-21 17:38:13
    Temat: Re: tesla u zachara
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 21-06-2017 o 17:26, Pszemol pisze:

    > Być może dla niektórych jest.

    Wątpię.
    Wielu z nich raczej kupi za tą kasę wózek mający więcej stylu i ducha
    niż w/w

    > A z jakiego powodu ludzie kupują Bugatti, Porsche czy Lamborghini?

    Ale to zupełnie inna bajka niż Tesla.
    Zakup takich aut sam bym zrozumiał od razu.

  • 52. Data: 2017-06-21 17:39:26
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > W ten sposób można uzasadniać bezsens kupowania BMW, Mercedesów, Porsche
    > itp, itd.

    Coś w tym jest.
    Za dużo mniejszą kasę można kupić Mustanga czy Maserati - więc wywalanie
    takiej kasy za niemiecki taki sobie chłam, świadczy że ktoś ma niezbyt
    poukładane pod sufitem.

  • 53. Data: 2017-06-21 17:39:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-21 o 17:26, Pszemol pisze:
    > Wypowiedź adresowałem do tych, których podnieca 2.4 sek do setki.

    A ty przeżyłeś to 2.4 do setki? Wiesz jak to smakuje? Czy to zdrowe
    jest? ;-) Próbowałeś?
    Napisz coś o sobie bo polski Kowalski zaczyna się dziwić a Ty się
    obrażasz i zaczynasz rzucać kalumniami.

    Chcemy zrozumieć dlaczego Cię jara te 2.4 a nie jara Cię 2400 ;-)

  • 54. Data: 2017-06-21 17:41:31
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Poczytaj o Tesla Power Wall.

    Akurat jestem z grupy o której powyżej pisałeś (wyjątek to elektryczny
    wózek), więc doskonale zdaję sobie sprawę, że magazynowanie prądu na
    własną rękę jest całkowicie nieopłacalne.
    U mnie robi to elektrownia.
    Niemniej nadal pozostaje kwestia czasu ładowania i/lub dopuszczalnego
    obciążenia sieci.

  • 55. Data: 2017-06-21 17:42:03
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

> [...]
    > niż w/w

    > Ale to zupełnie inna bajka niż Tesla.
    > Zakup takich aut sam bym zrozumiał od razu.

    Jasne... bo lepiej kupic auto za $800 tys dolarow niz "drogą" Teslę za $100
    tyś.

  • 56. Data: 2017-06-21 17:42:03
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Coś w tym jest.
    > Za dużo mniejszą kasę można kupić Mustanga czy Maserati - więc wywalanie
    > takiej kasy za niemiecki taki sobie chłam, świadczy że ktoś ma niezbyt
    > poukładane pod sufitem.

    Mustanga?? Chyba nie przemyślałeś sobie tej propozycji :-)))

  • 57. Data: 2017-06-21 17:42:04
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    z <...@...pl> wrote:

    > A ty przeżyłeś to 2.4 do setki? Wiesz jak to smakuje? Czy to zdrowe
    > jest? ;-) Próbowałeś?
    > Napisz coś o sobie bo polski Kowalski zaczyna się dziwić a Ty się
    > obrażasz i zaczynasz rzucać kalumniami.

    Masz jakieś halucynacje... jakimi kalumniami tu rzucam? Gdzie ja się
    obrażam??? Nie bądź śmieszny.

    > Chcemy zrozumieć dlaczego Cię jara te 2.4 a nie jara Cię 2400 ;-)

    Napisałem już obok że mnie nie jara. Przymierzam się do zakupu tańszej
    Tesli 3, która będzie mieć przyspieszenia rzędu 6-7 sekund do setki.

  • 58. Data: 2017-06-21 17:46:02
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 21-06-2017 o 17:37, Pszemol pisze:

    > Bystry jesteś, więc powtórzę specjalnie dla Ciebie cytat na który
    > odpisałem, będę powoli pisał bo wiem że powoli czytasz:
    >
    > ToMasz
    > "ma kopa (choć jak na auto w tej cenie to juz nie bardzo)"

    I ja się z nimi poniekąd zgadzam.
    Bo to że inne wózki w tej cenie, są gorsze (o czym Ty napisałeś), wcale
    nie oznacza, że od aut trzy razy droższych od tańszych, w rodzju
    Mustanga, nie można żądać trzy razy lepszych osiągów.
    Tylko Ciebie podnieca płacenie ekstra za to, żeby postać sobie pod
    punktami ładowania dziesięć razy dłużej niż to konieczne.
    Nikt normalny nie dopłaci do elektryka, dopóki jego wygoda używania nie
    będzie PODOBNA do samochodu spalinowego.

  • 59. Data: 2017-06-21 17:46:36
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

> [...]
    > U mnie robi to elektrownia.
    > Niemniej nadal pozostaje kwestia czasu ładowania i/lub dopuszczalnego

    Czas ładowania jest potrzebny tylko taki, aby średnio mieć dodatni bilans.

    Jeśli domową ładowarką ładujesz średnio np 50km dziennie a robisz autem w
    jeden dzien 100km, w inny 10 w jeszcze inny 5 to bilans bedziesz miec
    dodatni, bo 3 dni po 50km doladowane 150km sa wieksze niz te 115km
    przejechane w te trzy dni.

  • 60. Data: 2017-06-21 17:47:59

    W dniu 2017-06-21 o 16:57, Marek pisze:
    > Skoro takie agregaty miałyby być popularne to dlaczego nie montować ich
    > na stałe w wyposażeniu elektryka? Idąc dalej, mozę po prostu montować
    > mały silnik spalinowy "dojazdowy"...

    To już wymyślono. Nazywa się Opel Ampera.
    Dziwię się że nie znajduje poklasku.
    Toż to wyższe stadium hybrydy. W sam raz na dzisiejsze czasy gdyż same
    baterie jeszcze nie nadają się do użytku w uniwersalnym samochodzie.