  • 61. Data: 2017-06-21 17:49:23
    Temat: Re: tesla u zachara
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 21-06-2017 o 17:42, Pszemol pisze:

    > Jasne... bo lepiej kupic auto za $800 tys dolarow niz "drogą" Teslę za $100
    > tyś.

    Jest pewna różnica między supersamochodem, a elektrycznym melexem.....
    I wcale nie chodzi o przyspieszenie czy wyścigi - takie coś to imponuje
    głównie nastolatkom, którzy oglądają takie auta na folderach.

  • 62. Data: 2017-06-21 17:49:54
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Cavallino wrote:
    > nie oznacza, że od aut trzy razy droższych od tańszych,

    Że co?

    > w rodzju Mustanga,

    Weź się już nie kompromituj z tym badziewiem.

  • 63. Data: 2017-06-21 17:51:19
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Mustanga?? Chyba nie przemyślałeś sobie tej propozycji :-)))

    Jak popatrzysz co innego kupisz w polskiej cenie Mustanga, to zmienisz
    zdanie.
    Jakoś Passaty czy mocniejsze Golfy mniej mi imponują. ;-)

    Nawet jeśli lepiej przyspieszają, lepiej się prowadzą i są szybsze.

  • 64. Data: 2017-06-21 17:53:52
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Jest pewna różnica między supersamochodem, a elektrycznym melexem.....
    > I wcale nie chodzi o przyspieszenie czy wyścigi - takie coś to imponuje
    > głównie nastolatkom, którzy oglądają takie auta na folderach.

    I Ty to mówisz? Tobie imponuje Mustang, auto które się w USA kupuje dziecku
    w prezencie za zdaną maturę... ? Weź już przestań, bo brzuch ze śmiechu
    boli.

  • 65. Data: 2017-06-21 17:55:25
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-06-21 o 17:34, Pszemol pisze:

    > Wyciąłeś wypowiedź z kontekstu, więc może Ci umknęło, że odpisałem na
    > dziwny komentarz ToMasza:

    Nic nie wyciąłem, to Twoje warunki były łączne:
    - duży, rodzinny sedan
    - do setki poniżej 3s
    - cena 500 tyś.

    > Więc teraz rozumiesz?
    > Tesla S ma niesamowitego kopa, właśnie w tej cenie nie znajdziesz nic nawet
    > podobnego!

    Nooo, już wiele razy to pisałeś, tylko nadal nie wiem czy już masz taką
    Teslę żeby "smakować" tego niesamowitego kopa?

  • 66. Data: 2017-06-21 17:56:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 21 Jun 2017 15:26:37 -0000 (UTC), Pszemol

    > To ma sens ale sens niefinansowy :-)
    > Kupujesz jak Cię stać i chcesz sobie pojeździć Teslą.

    Dlatego Tesla nie jest dla mnie.
    Dla mnie jest Leaf, albo Ampera.
    Tylko za połowę obecnej ceny.

    > Jaką masz alternatywę?
    > Mało jeździsz, to znaczy że nie potrzebujesz własnego samochodu? Taniej
    > wyjdzie taksówkami?

    Porzebuję niestety -- bo mieszkam co prawda w granicach administracyjnych
    Wawy, ale na wylocie (szosa) i do tego w lesie, już w 2 strefie, a niebawem
    przeprowadzam się 300m za granicę Wawy. :P Mieszkając w blokach w centrum
    pewnie bym jeździł taksówkami -- kiedyś to przeliczałem i ogólnie nie
    opłaca się mieć własnego auta mieszkając w zurbanizowanej 1 srefie.

    > Czy uzasadnienie widzisz tylko dla samochodu ze szrotu za 800zł? :-)

    Do tej pory wyjechałem dwoma samochodami z salonu, pierwszego nie liczę, bo
    odkupiłem od staruszków, ale oni też wyjechali nim z salonu. :P Jak robiłem
    ponad 60km/dzień to widziałem sens zmiany -- teraz nie widzę sensu, więc
    jeżdżę starym szrotem. :P Chętnie jednak bym pojeździł nowym elektrykiem za
    cenę spalinowca, nawet jeśli ten ma swoje wady (zasięg etc.).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 67. Data: 2017-06-21 17:59:26
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    > Dlatego Tesla nie jest dla mnie.
    > Dla mnie jest Leaf, albo Ampera.
    > Tylko za połowę obecnej ceny.

    Ceny spadną, już niedługo.

    > Chętnie jednak bym pojeździł nowym elektrykiem za
    > cenę spalinowca, nawet jeśli ten ma swoje wady (zasięg etc.).

    Dokładnie tak podchodzę.

    Tesla 3, Chevy Volt/Opel Ampera czy Leaf to będzie ten sam segment cenowy.
    A sądzę że Tesla 3 wygra parametrami i "coolness factor".

  • 68. Data: 2017-06-21 18:06:08
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 21-06-2017 o 17:47, z pisze:

    > To już wymyślono. Nazywa się Opel Ampera.
    > Dziwię się że nie znajduje poklasku.

    Chciałem kupić, ale serwisu w tym kraju nie ma.

  • 69. Data: 2017-06-21 18:07:13
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 21-06-2017 o 17:53, Pszemol pisze:

    > I Ty to mówisz? Tobie imponuje Mustang,

    Nie - to po prostu najtańszy sportowawy wózek w Polsce.
    Dla tych co im imponują cyferki w folderach oczywiście.

  • 70. Data: 2017-06-21 18:08:55
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 21-06-2017 o 17:46, Pszemol pisze:

    > Czas ładowania jest potrzebny tylko taki, aby średnio mieć dodatni bilans.
    >
    > Jeśli domową ładowarką ładujesz średnio np 50km dziennie a robisz autem w
    > jeden dzien 100km, w inny 10 w jeszcze inny 5 to bilans bedziesz miec
    > dodatni, bo 3 dni po 50km doladowane 150km sa wieksze niz te 115km
    > przejechane w te trzy dni.

    O czym bredzisz?
    Bo odpowiadasz na temat ładowania auta w nocy prądem z solarów, a to co
    napisałeś nie ma z tym nic wspólnego.