  • 211. Data: 2017-06-25 15:05:32
    Temat: Re: tesla u zachara
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    news:oio65v$2p2$2@node2.news.atman.pl...

    > Mogę.
    > Albo kupić normalny samochód - tak wolę.

    Ale to będzie drożej, już to przedyskutowaliśmy :-)

  • 212. Data: 2017-06-25 15:06:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Żaden z nich też nie pasuje cenowo przeciętnemu Kowalskiemu.

    Tak się podpierasz tym biednym Kowalskim...
    Napisz że sam jesteś zbyt skąpy czy zbyt biedny i Tobie nie odpowiada.

  • 213. Data: 2017-06-25 15:12:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:oinm2r$dl7$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie - mówimy o tym, który samochód jest najpopularniejszy.
    > Przynajmniej ty o tym piszesz.

    Przynajmniej tak to (błędnie) odebrałeś.
    Bo ja od początku mówię/piszę o kupowaniu (nowych) elektryków.

    > Zgadza się - tytułowy w sąsiednim wątku.

    :-) dobrze, że przynajmniej się przyznałeś do zagubienia.

  • 214. Data: 2017-06-25 15:14:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:oinna2$dl7$5@node1.news.atman.pl...

    > Z ciekawości - a kto? Ja też lubię jak mi v-ka w motocyklu bulgocze i
    > pewnie jakbym miał v6 w samochodzie, to też byłbym do tego dziweku
    > przywiązany. Ale zwykła 4 cylindrowa rzędówka? Przecież to nijak fajnie
    > nie brzmi. Jak rozwiążą problem ładowania i zasięgu to ja będzie mnie stać
    > od razu sobie elektryk sprawię. Choćby żeby od czasu do czasu spod świateł
    > asfalt zwinąć (taki ze mnie duży chłopiec, że czasem lubię).

    Jak będziesz tak długo czekał to wszyscy wokoł Ciebie już je będą mieć.
    I będzie Ci szkoda jak będziesz widział innych zwijających asfalt pod
    kołami.

  • 215. Data: 2017-06-25 15:27:39
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 25-06-2017 o 15:05, Pszemol pisze:
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Ale to będzie drożej,

    Taniej.

  • 216. Data: 2017-06-25 15:28:52
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 25-06-2017 o 15:06, Pszemol pisze:
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Tak się podpierasz tym biednym Kowalskim...

    Nie.
    Zacytowałem tylko przedpiszcę, do którego słów tak bez sensu się odniosłeś.

  • 217. Data: 2017-06-25 15:37:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Taniej.

    Jeśli tak, to najwyraźniej nie są to dla Ciebie tylko wyjątki...

  • 218. Data: 2017-06-25 17:22:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-25 o 15:14, Pszemol pisze:

    > Jak będziesz tak długo czekał to wszyscy wokoł Ciebie już je będą mieć.
    > I będzie Ci szkoda jak będziesz widział innych zwijających asfalt pod
    > kołami.

    Bez paniki, jak na razie najwięksi krzykacze za wózkami akumulatorowymi
    kupują spalinowe używki w cenie złomu. Co oznacza że nawet oni mają
    świadomość że jeszcze za wcześnie na ten wynalazek.

    Pozdrawiam

  • 219. Data: 2017-06-25 18:03:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.06.2017 o 15:14, Pszemol pisze:

    > Jak będziesz tak długo czekał to wszyscy wokoł Ciebie już je będą mieć.
    > I będzie Ci szkoda jak będziesz widział innych zwijających asfalt pod
    > kołami.

    Ty na pytanie lepiej odpowiedz, bo jak na razie za każdym razem
    strzelasz obok.

    A i tak. Kupię jak technologia będzie dopracowana - nie wiedzę w tym nic
    złego.

    Shrek

  • 220. Data: 2017-06-25 20:01:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 25 Jun 2017 09:04:37 +0200, Shrek

    > Z ciekawości - a kto?

    Choćby koń AKA kapelusz PLONK warning.

    > Ja też lubię jak mi v-ka w motocyklu bulgocze i pewnie
    > jakbym miał v6 w samochodzie, to też byłbym do tego dziweku
    > przywiązany. Ale zwykła 4 cylindrowa rzędówka? Przecież
    > to nijak fajnie nie brzmi.

    Ale też w autach performance 4C nie montują, tylko coś większego.

    Za 500 tys. zł?

    --
    Pozdor
    Myjk