  • 151. Data: 2017-06-22 23:00:00
    Temat: Re: tesla u zachara
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-06-22 o 22:50, Pszemol pisze:

    > Ja nie, bo mi pasuje ten za $40000.

    No widzisz, a mi i przeciętnemu Kowalskiemu nie pasuje ten za 40 tys.
    dolarów. Poczekamy aż ceny się urealnią.

  • 152. Data: 2017-06-22 23:02:17
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w

> [...]
    [...]
    > Ja nie, bo mi pasuje ten za $40000.

    Tyle, że póki co to kupiłeś szrota ze stajni VW za $400 i sie brandzlujesz
    dwoma dodatkowymi zerami.

    --
    'Tom N'

  • 153. Data: 2017-06-22 23:06:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-22 o 22:38, Mateusz Bogusz pisze:

    > Rozumiem, że motocykl, skuter, rower, buty...to wszystko wyjątki od tej
    > zasady? A no i powiedz to właścicielom kabrioletów.

    Motocykl, skuter, rower i buty to nie samochody. Naprawdę nie wiedziałeś ?
    A kabriolet to taki samochód gdzie możesz dach schować i nakręcony
    w usenecie dyskutant zapomni o jego istnieniu. :-)

    Pozdrawiam

  • 154. Data: 2017-06-23 02:35:06
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    nadir <n...@h...org> wrote:

    > No widzisz, a mi i przeciętnemu Kowalskiemu nie pasuje ten za 40 tys.
    > dolarów. Poczekamy aż ceny się urealnią.

    A ile w przeliczeniu na dolary kosztuje porządny Passat w Polsce? Albo Audi
    A4? Lub BMW 3?

  • 155. Data: 2017-06-23 02:35:07
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > Pszemol w

    > [...]
    >
    > Tyle, że póki co to kupiłeś szrota ze stajni VW za $400 i sie brandzlujesz
    > dwoma dodatkowymi zerami.

    Tak jest, za $500. I co Cię trapi? :-)

  • 156. Data: 2017-06-23 12:16:48
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-06-22 o 18:26, re pisze:

    > Użytkownik "T."

    > Ps. Kiedyś w maluchu brakło mi paliwa. Poszedłem na piechotę do
    > najbliższej stacji - nie było daleko. Pożyczyłem kanister i sprawa
    > załatwiona. ...
    > ---
    > I co, dzisiaj też chcesz maluchem jeździć, pożyczać kanister i pasem
    > awaryjnym do stacji iść ?

    W każdym innym może zabraknąć paliwa, co można przeoczyć jeśli żarówka
    się przepali pod sygnalizacją.
    T.

  • 157. Data: 2017-06-23 12:20:12
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-06-22 o 21:42, Mateusz Bogusz pisze:

    > W leafie wtyczka ma blokadę, jak zamek w drzwiach.

    > Możesz też zawsze ujeb...wąż hamulcowy, karoserię albo wycieraczki i co
    > z tego wynika?

    Że ładowanie takich aut to pole do popisu dla wszelkich dowcipnisiów. No
    chyba że ktoś wymyśli jakieś zabezpieczenia. Ale zawsze odcinkiem
    najwrażliwszym będzie kawałek kabla (no chyba że w pancernej osłonie).

    T.

  • 158. Data: 2017-06-23 13:03:59
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 21 Jun 2017 18:27:02 +0200 "T." <k...@i...pl> napisał:

    >Ps. A ciekawe, dlaczego nikt nie robi doświadczeń z samochodami na
    >sprężone powietrze oraz na koło zamachowe. Brak rozwoju?

    Chyba za dużo energii byś w taki sposób nie zgromadził. Już "na
    chłopski rozum" takie pomysły wydają się nietrafione.

  • 159. Data: 2017-06-23 13:38:28
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-06-23 o 02:35, Pszemol pisze:

    > A ile w przeliczeniu na dolary kosztuje porządny Passat w Polsce? Albo Audi
    > A4? Lub BMW 3?

    Nie ma to znaczenia, bo takich samochodów nie kupuje przeciętny
    Kowalski. On bierze coś z tego rankingu:

    http://moto.pl/MotoPL/7,88389,20680512,ranking-najcz
    esciej-kupowane-auta-w-polsce.html

    Najpopularniejsze samochody w Polsce w okresie styczeń-sierpień 2016 r.

    Skoda Octavia: 10 985 rejestracji
    Skoda Fabia: 9 828 rejestracji
    Opel Astra: 9 502 rejestracje
    Volkswagen Golf: 7 937 rejestracji
    Toyota Yaris: 7 474 rejestracje
    Toyota Auris: 7 348 rejestracji
    Ford Focus: 6 256 rejestracji
    Skoda Rapid: 5 717 rejestracji
    Dacia Duster: 5 715 rejestracji
    Volkswagen Passat: 5 697 rejestracji
    Nissan Qashqai: 4 719 rejestracji
    Renault Clio: 4 541 rejestracji
    Opel Corsa: 4 444 rejestracje
    Kia Sportage: 4 303 rejestracje
    Hyundai Tucson: 4 168 rejestracji
    Skoda Superb: 4 130 rejestracji
    Ford Mondeo: 3 618 rejestracji
    Toyota Avensis: 3 301 rejestracji
    Kia cee'd: 3 141 rejestracji
    Toyota RAV4: 2 968 rejestracji

    Raz, że większość z nich kosztuje miej niż 20 tys. dolarów, dwa nie ma w
    rankingu informacji ile samochodów było zarejestrowanych jako leasing
    dla firm, a jest tego sporo. No i najważniejsze, przeciętny Kowalski
    kupuje raczej używany samochód, więc spokojnie poczeka na używane Tesle 3.

  • 160. Data: 2017-06-23 16:31:55
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 21 Jun 2017 19:52:29 +0200, RadoslawF

    > W Indiach robili.
    > I eksperymentalnie doszli do tego co w europie wyliczyli na
    > kalkulatorze. Nie opłaca się.

    Ale przynajmniej szybko można je nałądować,
    a to przecież wg większosći tutaj, sprawa kluczowa. :P

    --
    Pozdor
    Myjk