  • 141. Data: 2017-06-22 22:18:11
    Temat: Re: tesla u zachara
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > I wolą mieć pod ręką prawdziwy samochód jak coś wyskoczy że trzeba
    > będzie dojechać dalej. A ty masz już swojego elektryka ?

    Przecież napisałem że za drogie dla mnie na razie. Czekam jak leafym,
    ampery używki się pojawią.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 142. Data: 2017-06-22 22:28:22
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22-06-2017 o 21:14, Mateusz Bogusz pisze:

    > Nie mierz wszystkich swoją miarą. Sporo ludzi używa auta do
    > przemieszczania się na co dzień w obrębie miasta. A nie do jazdy po
    > kontynencie w tę i we w tę.

    Samochodu nie kupuje się na część roku, zwłaszcza jedynego.

  • 143. Data: 2017-06-22 22:29:10
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22-06-2017 o 21:17, Mateusz Bogusz pisze:

    > A Ciebie podnieca zasięg, 1500km w prawo i lewo.

    Nie to jest naijstotniejsze, ale możliwość szybkiego przywrócenia stanu
    pierwotnego.

  • 144. Data: 2017-06-22 22:34:40
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Nie to jest naijstotniejsze, ale możliwość szybkiego przywrócenia stanu
    > pierwotnego.

    Spróbuj to powiedzieć Kobiecie ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 145. Data: 2017-06-22 22:38:31
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Samochodu nie kupuje się na część roku, zwłaszcza jedynego.

    Rozumiem, że motocykl, skuter, rower, buty...to wszystko wyjątki od tej
    zasady? A no i powiedz to właścicielom kabrioletów.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 146. Data: 2017-06-22 22:42:39
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Samochodu nie kupuje się na część roku, zwłaszcza jedynego.

    Na większą część roku. Wyjątki można obskoczyć samolotem, pociągiem,
    autobusem, taksówką...

  • 147. Data: 2017-06-22 22:47:32
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-06-22 o 22:12, Pszemol pisze:

    > No to weź zaprojektuj i produkuj w Polsce, na co czekasz?

    A dlaczego ja? To Ty cały czas czekasz na swojego elektryka, ja mam czym
    jeździć.

    > Napewno zrobisz furorę....

    Ty też.

  • 148. Data: 2017-06-22 22:50:35
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    nadir <n...@h...org> wrote:

    > A dlaczego ja? To Ty cały czas czekasz na swojego elektryka, ja mam czym
    > jeździć.

    > Ty też.

    Ja nie, bo mi pasuje ten za $40000.

  • 149. Data: 2017-06-22 22:51:33
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-06-22 o 21:49, Mateusz Bogusz pisze:

    > Spalinowe dla Kowalskiego już masz np. to https://www.fiat.pl/tipo

    Wiem, są i tańsze.

  • 150. Data: 2017-06-22 22:56:30
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-06-22 o 22:05, Mateusz Bogusz pisze:

    > W 20 sekund filtr paliwa wymienią?

    Czyli piszesz o nieodpowiednim paliwie, a nie uszkodzonym akumulatorze.
    Elektryka jak ktoś się uprze też może podłączyć pod instalację odgromową
    zamiast elektrycznej.