  • 121. Data: 2017-06-22 17:41:31
    Temat: Re: tesla u zachara
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > Pszemol w

    > Chyba w usiech...

    Czemu tak się zacinasz na detalach?

    > Kurde: to dom, czy apartament, czy mieszkanie?

    Jaka to dla Ciebie różnica?

    Osiedle kilku ceglanych budynków w każdym jest 12 apartamentów/mieszkań...
    czemu Cię to tak niezdrowo ciekawi?

    > I jakaś SM, czy inna waadza sie nie czepia, ze złom składujesz na ich
    > terenie?

    Nie ma tam żadnej spółdzielni, to małe osiedle które ma prywatnego
    właściciela - często się pojawia na osiedlu poustawiać swoich
    pracowników...

    Nie składuję żadnego złomu. To jest samochód jedzący, w dobrym stanie, bez
    rdzy nawet. Jeśli coś naprawiam to mam na tyle kultury osobistej że nie
    robię uciążliwego dla nikogo syfu, rozpiździchu na pół parkingu, nie
    wylewam na parking olejów, i sprzątam po sobie. Nikt się na mnie nie
    skarży, wręcz przeciwnie, sąsiedzi przyjaźnie zagadują, pytają, czasem
    pomagają (lub próbują pomagać) a czasem zwyczajnie kibicują :-)

  • 122. Data: 2017-06-22 17:57:43
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w

    > Czemu tak się zacinasz na detalach?

    Co robię? Misiu piszesz na polska grupę, więc staraj sie pisać po polsku.

    > Jaka to różnica?

    Duża.

    > Osiedle kilku ceglanych budynków w każdym jest 12 apartamentów/mieszkań...
    > czemu Cię to tak niezdrowo ciekawi?

    Niezdrowo? Wyjaśnij dlaczego tak uważasz.

    > Nie składuję żadnego złomu. To jest samochód jedzący

    No to uszczegółowię -- dlaczego złom składujesz w nocy na parkingu pod
    budynkiem.

    --
    'Tom N'

  • 123. Data: 2017-06-22 18:01:09
    Od: Pszemol <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Duża.

    > Niezdrowo? Wyjaśnij dlaczego tak uważasz.

    No bo interesują Cię rzeczy które nie mają związku z omawianym tematem.
    Pytasz mnie o moje warunki mieszkaniowe z takimi szczegółami jakbyś był
    jakimś moim fanem, grupperem a ja celebrytą. Co Cię to interesuje??

    > No to uszczegółowię -- dlaczego złom składujesz w nocy na parkingu pod
    > budynkiem.

    Znalazłbyś sobie jakiś temat ciekawszy do dyskusji, co? Przynudzasz
    strasznie.

  • 124. Data: 2017-06-22 18:16:12
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w

> [...]

    Nie udało się... Pytanie było za trudne!

    > No bo

    Jak małe dziecko, które nauczyło sie właśnie mówić "no bo..."

    > Pytasz mnie o moje warunki mieszkaniowe

    Nie nie pytam, to ty piszesz nie pytany, ja tylko pozycjonuję.

    > Znalazłbyś sobie jakiś temat ciekawszy do dyskusji, co? Przynudzasz
    > strasznie.

    Cały czas tematem jest Twój złom, we wszystkich wątkach, które inicjujesz --
    zgadnij kto przynudza.

    Przepraszam masz wątek o tesli, na którą cię raczej nie stać -- sądząc po
    wypocinach...

    --
    'Tom N'

  • 125. Data: 2017-06-22 18:26:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "T."

    Ps. Kiedyś w maluchu brakło mi paliwa. Poszedłem na piechotę do
    najbliższej stacji - nie było daleko. Pożyczyłem kanister i sprawa
    załatwiona. ...
    ---
    I co, dzisiaj też chcesz maluchem jeździć, pożyczać kanister i pasem
    awaryjnym do stacji iść ?

  • 126. Data: 2017-06-22 18:37:53
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Dlatego ja nie planuje zakupu Tesli S, ja sie przymierzam do Tesli 3 za
    > 1/3
    > ceny.
    > ---
    > MZ powinieneś co najwyżej Twizy kupić :-)

    Uzasadnij...
    ---
    1. Jest 20x tańsze
    2. Możesz je ładować z gniazdka swojego apartamentu
    2. Będziesz budził powszechny uśmiech

  • 127. Data: 2017-06-22 18:43:39
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    re <r...@r...invalid> wrote:

> [...]
    > ---
    > 1. Jest 20x tańsze
    > 2. Możesz je ładować z gniazdka swojego apartamentu

    Być może rozważyłbym gdyby mieli moduł autonimicznej jazdy w ofercie.

    Z tego co się orientuję nie mają, nawet nie oferują tego auta na
    amerykańskim rynku.

  • 128. Data: 2017-06-22 21:14:55
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Nikt normalny nie dopłaci do elektryka, dopóki jego wygoda używania nie
    > będzie PODOBNA do samochodu spalinowego.

    Nie mierz wszystkich swoją miarą. Sporo ludzi używa auta do
    przemieszczania się na co dzień w obrębie miasta. A nie do jazdy po
    kontynencie w tę i we w tę.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 129. Data: 2017-06-22 21:17:12
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Na razie podniecało głównie Ciebie, bo nikt więcej tu się tym nie
    > brandzlował....

    A Ciebie podnieca zasięg, 1500km w prawo i lewo. To bądź tolerancyjny
    dla tych dla który inne kryterium jest ważniejsze.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 130. Data: 2017-06-22 21:29:43
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Tylko że mało kto szuka rodzinnego auta, które kosztuje 500 tyś.
    > złotych, tym bardziej takiego które przyspiesza poniżej 3s do setki.

    Bo Tesla model S, to miała i ma być pokazówka, która przyciąga kasę
    potrzebną rozwój modeli dla Kowalskiego.

    Dziać się będzie w przyszłym roku kiedy swoje auto pokaże Volvo, a
    zapewniają że będzie poniżej $40000. A jeżeli takie auto, będzie w cenie
    w jakiej teraz nissan leaf, to myślisz że ktoś by wybrał tego drugego?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz