  • 131. Data: 2017-06-22 21:34:58
    Temat: Re: tesla u zachara
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Ale zostawienie przy -20 bez ladowania na 10 godzin pod praca jest sporym bledem
    jesli potrzebny jest potem spory zasieg. Ot taka uroda samochodu elektrycznego.

    Wielu posiadaczy aut z silnikiem diesla, przekonało się że takie
    zostawienie może być czasami problemem żeby w ogóle ruszyć. Ot taka
    uroda samochodu z silnikiem diesla :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 132. Data: 2017-06-22 21:42:21
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > A jak nie lubisz kumpla z pracy, to mu... wyłączysz ładowanie pod firmą
    > (wystarczy wyjąć wtyczkę),

    W leafie wtyczka ma blokadę, jak zamek w drzwiach.

    > albo mówiąc kolokwialnie - ujeb... wtyczkę.
    > Oj będzie się działo... :-)
    > T.

    Możesz też zawsze ujeb...wąż hamulcowy, karoserię albo wycieraczki i co
    z tego wynika?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 133. Data: 2017-06-22 21:46:23
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-06-22 o 21:29, Mateusz Bogusz pisze:

    > Bo Tesla model S, to miała i ma być pokazówka, która przyciąga kasę
    > potrzebną rozwój modeli dla Kowalskiego.
    >
    > Dziać się będzie w przyszłym roku kiedy swoje auto pokaże Volvo, a
    > zapewniają że będzie poniżej $40000. A jeżeli takie auto, będzie w cenie
    > w jakiej teraz nissan leaf, to myślisz że ktoś by wybrał tego drugego?

    Dla Kowalskiego, to auto powinno kosztować bliżej 40 tyś. ale PLN-ów, a
    nie dolarów. I nie ma znaczenia czy elektryczne czy spalinowe.
    Więc w przyszłym roku nadal nic nie będzie się dziać, przynajmniej w Polsce.

  • 134. Data: 2017-06-22 21:49:31
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Spalinowe dla Kowalskiego już masz np. to https://www.fiat.pl/tipo

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 135. Data: 2017-06-22 21:49:53
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-06-22 o 21:34, Mateusz Bogusz pisze:

    > Wielu posiadaczy aut z silnikiem diesla, przekonało się że takie
    > zostawienie może być czasami problemem żeby w ogóle ruszyć. Ot taka
    > uroda samochodu z silnikiem diesla :-)

    Zaniedbać można każdy samochód, zarówno spalinowy jak i elektryczny.

  • 136. Data: 2017-06-22 22:00:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I taki dizel co nie chcial odpalic do wiosny stoi? Czy moze w ostatecznosci na
    sznurek go biora i za 20 sekund gada? Moze jestem czlowiekiem malej wiary ale cos mi
    mowi ze jak zdechnie akumulator w elektryku to troche dluzej go trzeba ciagnac niz
    dizla co nie chce zapalic.

  • 137. Data: 2017-06-22 22:05:13
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > I taki dizel co nie chcial odpalic do wiosny stoi? Czy moze w ostatecznosci na
    sznurek go biora i za 20 sekund gada?

    W 20 sekund filtr paliwa wymienią?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 138. Data: 2017-06-22 22:09:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Dlatego ja nie planuje zakupu Tesli S, ja sie przymierzam do Tesli 3 za
    >>

    > Uzasadnij...
    > ---
    > 1. Jest 20x tańsze
    > 2. Możesz je ładować z gniazdka swojego apartamentu
    > 2. Będziesz budził powszechny uśmiech

    Być może rozważyłbym gdyby mieli moduł autonimicznej jazdy w ofercie.
    ---
    A mnie dach nie odpowiada, może jakby mieli bez dachu :-)

    Z tego co się orientuję nie mają, nawet nie oferują tego auta na
    amerykańskim rynku.
    ---
    Ojej, to sobie sprowadź, w czym problem

  • 139. Data: 2017-06-22 22:12:36
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    nadir <n...@h...org> wrote:

    > Dla Kowalskiego, to auto powinno kosztować bliżej 40 tyś. ale PLN-ów, a
    > nie dolarów. I nie ma znaczenia czy elektryczne czy spalinowe.
    > Więc w przyszłym roku nadal nic nie będzie się dziać, przynajmniej w Polsce.

    No to weź zaprojektuj i produkuj w Polsce, na co czekasz?
    Napewno zrobisz furorę....

  • 140. Data: 2017-06-22 22:14:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-22 o 21:14, Mateusz Bogusz pisze:

    > Nie mierz wszystkich swoją miarą. Sporo ludzi używa auta do
    > przemieszczania się na co dzień w obrębie miasta. A nie do jazdy po
    > kontynencie w tę i we w tę.

    I wolą mieć pod ręką prawdziwy samochód jak coś wyskoczy że trzeba
    będzie dojechać dalej. A ty masz już swojego elektryka ?