-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate
.news.xs4all.nl!news2.euro.net!feeder.news-service.com!feeder1.cambriumusenet.n
l!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshost
ing.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Maciek <m...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: termostat
Date: Mon, 01 Feb 2010 11:59:18 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 22
Message-ID: <hk6d5v$3ji$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <hjulm5$i13$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hjv5p9$ofj$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hk165j$6jn$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hk2ar2$rn1$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hk2e8b$56n$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hk41in$o1e$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hk42jf$omq$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: djy151.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1265022975 3698 83.24.2.151 (1 Feb 2010 11:16:15
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Feb 2010 11:16:15 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
Thunderbird/3.0.1
In-Reply-To: <hk42jf$omq$1@nemesis.news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251624
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-01-31 14:52, identifikator: 20040501 pisze:
> jeden kolega mówi, że miał to samo i okazało się, że walnięta uszczelka pod
> głowicą... czy to możliwe, przecież to prawie nie ma związku... niby jakiś
> syf pływał w płynie, ale jak odkręciłem korek to ciśnienia nie było...
Po pełnym rozgrzaniu silnika, zgaszeniu go i _ostrożnym_ odkręcaniu
korka na zbiorniczku wyrównawczym, powinno lekko syczeć. Jak syczy
mocno, to może znaczyć, że masz walniętą uszczelkę pod głowicą. Jeśli w
płynie nie widać oleju, to obwąchaj odkręcony zbiorniczek wyrównawczy.
Mogą być wyczuwalne spaliny. Uszczelka może puścić na kilka sposobów,
między innymi mogą się dostawać do układu chłodzenia spaliny z cylindra,
z tym że ten cylinder powinien też gorzej pracować, bo w drugą stronę
będzie zasysał trochę płynu. Świeca może być regularnie zasyfiona mimo
czyszczenia. Dodatkowo węże układu chłodzenia są w trakcie pracy silnika
napuchnięte, praktycznie nie da się ich ścisnąć palcami (no i grożą
wystrzałem).
Tylko nie szukaj tego ciśnienia tuż po włączeniu silnika, po
wcześniejszym zaglądaniu do zbiorniczka. Nabicie trochę trwa, bo awarie
uszczelki to drobne przebicia, a nie wydmuchane pół uszczelki :-)
--
Pozdrawiam
Maciek
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=