eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytermostatRe: termostat
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate
    .news.xs4all.nl!news2.euro.net!feeder.news-service.com!feeder1.cambriumusenet.n
    l!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshost
    ing.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostr
    ada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: termostat
    Date: Mon, 01 Feb 2010 11:59:18 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <hk6d5v$3ji$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hjulm5$i13$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hjv5p9$ofj$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hk165j$6jn$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hk2ar2$rn1$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hk2e8b$56n$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hk41in$o1e$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hk42jf$omq$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: djy151.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1265022975 3698 83.24.2.151 (1 Feb 2010 11:16:15
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Feb 2010 11:16:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
    Thunderbird/3.0.1
    In-Reply-To: <hk42jf$omq$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251624
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-01-31 14:52, identifikator: 20040501 pisze:
    > jeden kolega mówi, że miał to samo i okazało się, że walnięta uszczelka pod
    > głowicą... czy to możliwe, przecież to prawie nie ma związku... niby jakiś
    > syf pływał w płynie, ale jak odkręciłem korek to ciśnienia nie było...
    Po pełnym rozgrzaniu silnika, zgaszeniu go i _ostrożnym_ odkręcaniu
    korka na zbiorniczku wyrównawczym, powinno lekko syczeć. Jak syczy
    mocno, to może znaczyć, że masz walniętą uszczelkę pod głowicą. Jeśli w
    płynie nie widać oleju, to obwąchaj odkręcony zbiorniczek wyrównawczy.
    Mogą być wyczuwalne spaliny. Uszczelka może puścić na kilka sposobów,
    między innymi mogą się dostawać do układu chłodzenia spaliny z cylindra,
    z tym że ten cylinder powinien też gorzej pracować, bo w drugą stronę
    będzie zasysał trochę płynu. Świeca może być regularnie zasyfiona mimo
    czyszczenia. Dodatkowo węże układu chłodzenia są w trakcie pracy silnika
    napuchnięte, praktycznie nie da się ich ścisnąć palcami (no i grożą
    wystrzałem).
    Tylko nie szukaj tego ciśnienia tuż po włączeniu silnika, po
    wcześniejszym zaglądaniu do zbiorniczka. Nabicie trochę trwa, bo awarie
    uszczelki to drobne przebicia, a nie wydmuchane pół uszczelki :-)

    --
    Pozdrawiam
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: