-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate
.news.xs4all.nl!news2.euro.net!feeder.news-service.com!feeder1.cambriumusenet.n
l!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshost
ing.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Maciek <m...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: termostat
Date: Mon, 01 Feb 2010 11:59:18 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 22
Message-ID: <hk6d5v$3ji$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <hjulm5$i13$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hjv5p9$ofj$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hk165j$6jn$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hk2ar2$rn1$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hk2e8b$56n$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hk41in$o1e$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hk42jf$omq$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: djy151.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1265022975 3698 83.24.2.151 (1 Feb 2010 11:16:15
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Feb 2010 11:16:15 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
Thunderbird/3.0.1
In-Reply-To: <hk42jf$omq$1@nemesis.news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251624
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-01-31 14:52, identifikator: 20040501 pisze:
> jeden kolega mówi, że miał to samo i okazało się, że walnięta uszczelka pod
> głowicą... czy to możliwe, przecież to prawie nie ma związku... niby jakiś
> syf pływał w płynie, ale jak odkręciłem korek to ciśnienia nie było...
Po pełnym rozgrzaniu silnika, zgaszeniu go i _ostrożnym_ odkręcaniu
korka na zbiorniczku wyrównawczym, powinno lekko syczeć. Jak syczy
mocno, to może znaczyć, że masz walniętą uszczelkę pod głowicą. Jeśli w
płynie nie widać oleju, to obwąchaj odkręcony zbiorniczek wyrównawczy.
Mogą być wyczuwalne spaliny. Uszczelka może puścić na kilka sposobów,
między innymi mogą się dostawać do układu chłodzenia spaliny z cylindra,
z tym że ten cylinder powinien też gorzej pracować, bo w drugą stronę
będzie zasysał trochę płynu. Świeca może być regularnie zasyfiona mimo
czyszczenia. Dodatkowo węże układu chłodzenia są w trakcie pracy silnika
napuchnięte, praktycznie nie da się ich ścisnąć palcami (no i grożą
wystrzałem).
Tylko nie szukaj tego ciśnienia tuż po włączeniu silnika, po
wcześniejszym zaglądaniu do zbiorniczka. Nabicie trochę trwa, bo awarie
uszczelki to drobne przebicia, a nie wydmuchane pół uszczelki :-)
--
Pozdrawiam
Maciek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
Najnowsze wątki
- 2024-11-11 Wyważanie kół rowerowych
- 2024-11-11 Kosz, gdzie??
- 2024-11-11 Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- 2024-11-11 Opole => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- 2024-11-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-11 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-11 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-11 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-11 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-11 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-11-11 Marsz niepodległości
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa