eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: termostatRe: termostat
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!uw.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.p
    l!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.gig
    anews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-m
    ail
    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: termostat
    Date: Fri, 29 Jan 2010 17:45:56 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 17
    Message-ID: <hjv3rh$k8c$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hjulm5$i13$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hjun9b$35c$1@news.onet.pl>
    <hjus1b$4s7$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hjut8q$60f$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hjuuei$6br$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: dkq209.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1264784049 20748 83.24.20.209 (29 Jan 2010
    16:54:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Jan 2010 16:54:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
    Thunderbird/3.0.1
    In-Reply-To: <hjuuei$6br$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2250812
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-01-29 16:10, identifikator: 20040501 pisze:
    > no własnie mój nowy tak nie działa... jak przykładam łapę do chłodnicy to
    > ona raz robi się gorąca, raz zimna, raz gorąca, raz zimna, do tego co któryś
    > raz włącza się dmuchawa... magia jakaś... termostat nowy, a ta magiczna
    > stacja ASO to Fiat...
    A niby jak działa? Otwiera się i włącza obieg na chłodnicę (robi się
    gorąca) po chwili temperatura spada te parę stopni i termostat się
    zamyka, brak obiegu przez chłodnicę, więc przy temperaturach ujemnych
    chłodnica schłodzi się szybko i się nie poparzysz. Termostat pracuje
    cały czas, żeby utrzymać temperaturę silnika w zadanym zakresie.

    PS: Pojemność chłodnicy jest nieduża. Jeśli chcesz badać temperaturę
    cieczy chłodzącej ręką, to sprawdzaj raczej węże.

    --
    Pozdrawiam
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: