    From: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: terapia zajęciowa, czyli jak odreagować kretynizm...
    Date: Wed, 29 Feb 2012 12:41:52 +0000 (UTC)

    Na forach moderowanych cenzorem zostaje się za zasługi. Nie wiem jak jest na
    elektrodzie ale na innych to moderatorami są tacy co się mocno udzielają. I
    nie ważne że najczęściej są to ci najgłupsi z reguły nie wnoszący nic do
    tematów. Dużo punktów jakiś mają zostają specjalistami, ekspertami. A oni
    najczęściej dobrzy są w głupich tekstach i wklejaniu linków. Elektroda to
    gówno z mojego punktu widzenia. Nigdy tam nie znalazłem czegoś czego bym nie
    wiedział. Często wiem więcej niż tacy co mają setki wpisów. Wkurza mnie że jak
    czegoś szukam to najpierw google wyrzuca bezwartościowe strony z Elektrody.
    Parę razy tam zajrzałem i doszedłem do wniosku że najlepiej będzie jak
    dyletanci w swoim grajdole będą siedzieli. Tutaj jest taka sama lipa jak na
    Elektrodzie. Ale tutaj to wolny Świat a tam strony pod okupacją.