eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 15 Jun 2012 15:22:51 +0200
    From: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10.7; rv:12.0) Gecko/20120428
    Thunderbird/12.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: tepe chuje na
    References: <4fd4ae1a$1@news.home.net.pl>
    <d...@g...com>
    <4fd9cd5a$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
    <jrcj11$o3q$1@news.task.gda.pl> <jrd6rg$5m2$1@inews.gazeta.pl>
    <4fda39a6$0$1208$65785112@news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <4fda4955$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fda5bee$1@news.home.net.pl>
    <4fda5d8f$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fda6055$1@news.home.net.pl>
    <4fda60d8$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fda61b2$1@news.home.net.pl>
    <4fda6440$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fda69db$1@news.home.net.pl>
    <4fda71d3$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fdad05f$1@news.home.net.pl>
    <4fdade96$0$1299$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fdae9a9$1@news.home.net.pl>
    <4fdaef20$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fdb0407$1@news.home.net.pl>
    <4fdb0cbe$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fdb13c4$1@news.home.net.pl>
    <4fdb1d16$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fdb29bb$1@news.home.net.pl>
    In-Reply-To: <4fdb29bb$1@news.home.net.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 93
    Message-ID: <4fdb372b$0$1303$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.54.236.253
    X-Trace: 1339766571 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1303 80.54.236.253:54625
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:655735
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 15.06.2012 14:25, Andrzej Lawa pisze:
    > 2. tandetne żarówki bez filtrów UV

    Które emitują owo UV tylko kiedy świecą.

    > Powinny mieć.

    Przecież wiadomo, że tak nie jest ani nigdy tak nie będzie.

    > nic mi za dnia nie przeszkadza.

    Ponownie coś się Panu wydaje. Własne zmysły płatają ludziom figle, o
    czym pisał prof. Heilig, którego cytowałem. Widać że nawet Pan sobie z
    tego nie zdaje sprawy. Pokażę Panu obrazek ilustrujacy jak łatwo oszukać
    oczy i mózg:

    http://monitory.mastiff.pl/temp/ab.jpg

    Który kwadrat jest jaśniejszy A czy B?

    >> Gdzie, pytam jeszcze raz, owa "pomoc" świateł?
    > Trzeci raz powtarzać nie będę. Naucz się czytać albo zapłać komuś za
    > naukę języka polskiego.

    Będzie trzeba, zapytam i setny raz:
    GDZIE JEST POMOC ŚWIATEŁ JEŚLI TRZEBA WYPATRYWAĆ RÓWNIEŻ OBIEKTÓW BEZ NICH?

    "Widać lepiej" to jeden z typowych mitów. Wykazuję, Pan zresztą też, że
    to broń obosieczna. Coś widać lepiej ale jednocześnie coś widać gorzej.
    To bezdyskusyjne. A jak coś widać gorzej, to trzeba wypatrywać. "Pomoc"
    okazuje się w praktyce utrudnieniem i zaproszeniem dla półmózgów do
    niebezpiecznych manewrów bez sprawdzenia czy rzeczywiście nie ma nic bez
    świateł.

    >> Owszem światła "pomagają", ale tym co jak nie widzą świateł, biorą się
    >> za wyprzedzanie.
    > Nie tylko.

    Proszę rozwinąć.

    > Być może ów profesor jest już zwyczajnie za stary, żeby bawić się w
    > kierowcę?

    To ma być argument?

    > Tylko jeśli jakiś debil oślepia długimi - inaczej sprawny
    > psychofizycznie człowiek nie powinien mieć problemów.

    Nie ma tu mowy o żadnych długich.

    >> jeszcze tylko sytuację, jeżeli wysyłają one izotropowy strumień światła
    >> - (nie rzadko) oślepiający i promieniujący we wszystkich kierunkach.
    >
    > Brednie - światła do jazdy dziennej nie mogą oślepiać.

    Napisane jest jak wół: "(nie rzadko) oślepiający". Chińczycy oleją
    homologacje, tak jak olewają wszystko, sprzedadzą w Polsce milion
    dziadowskich lampek nie spełniających obowiązujących warunków
    technicznych i już po Pańskim zastrzeżeniu "nie może".

    > (i nie, nie chodzi mi o dzieci, ale o górnolotne powoływanie się na kart
    > praw człowieka)

    Chodzi o niechronionych uczestników ruchu a nie tych siedzących w
    samochodach, za poduszkami, strefami kontrolowanego zgniotu i
    zabezpieczeniami elektronicznymi. Gdzie jest uwaga położona tak, aby
    niechronionym dawać więcej szans na drodze? Gdzie równouprawnienie
    wszystkich korzystających z drogi. Zdaję sobię sprawę, że są zakały,
    mające się za właścicieli drogi, dla których jednoślady, piesi itd to
    zawalidrogi i najlepiej by było jakby można ich było legalnie rozjeżdżać.

    > Wypatruję wszystkiego. Obiekty ze światłami jestem w stanie szybciej i
    > precyzyjnie zlokalizować.

    Czyli jednak światła nie pomagają w zauważaniu obiektów bez? Rozumiem,
    że za skarby nie przyzna mi Pan racji i będzie lawirował w
    nieskończoność. To typowe zachowania, bo traktuje Pan tą rozmowę jak
    rozgrywkę. A ja tylko próbuję z Panem normalnie rozmawiać.

    > Ciekawe... określenie granicy "doświadczenia" na 10'000km jest żałosne -
    > to ledwie rok umiarkowanego dojeżdżania do pracy i z powrotem.

    Nie mówiłem? Zawsze coś będzie źle. Wylegitymuje się Pan odpowiednim
    wykształceniem i dorobkiem naukowym w przedmiotowej dziedzinie aby
    podważać metodę i wyniki eksperymentu?

    > Konkluzje nie są też zgodne z moim własnym doświadczeniem

    Nie dziwię się. Tyle że nieznajomość isnienia jakiegoś zagrożenia a
    celowe ignorowanie to potężna różnica.

    --
    Tom01

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: