  • Date: Fri, 15 Jun 2012 13:31:06 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: tepe chuje na
    <4fda732d$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fdad0f5$1@news.home.net.pl>
    <4fdae0d9$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fdaeb71$1@news.home.net.pl>
    <4fdaf358$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fdb0149$1@news.home.net.pl>
    <4fdb04d9$0$1306$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 15.06.2012 11:48, Tom01 pisze:

    > KRBRD zawiązała "Koalicję dla...". Przystąpiły do niej wcześniej
    > wspomniane firmy. Tak sobie dla jaj, prawda? A może żeby uwierzyć w

    Nie, nie dla jaj - tylko agencja rządowa bardzo słusznie kombinowała jak
    obniżyć koszta kampanii, więc zaprosiła do współpracy firmy z branży,
    które uznały, że teoretycznie mogą na tym zarobić, więc co im szkodzi
    groszem sypnąć.

    > "spisek" potrzebuje Pan faktury z Euro RSCG wystawionej np na BP?

    Klientem była agencja rządowa, więc to na nią powinny iść faktury.

    > U wszystkich. Chce Pan obszerniejsze materiały z badań na ten temat?

    Znając ciebie, będą one albo po chińsku albo będą głosić coś zupełnie
    innego.

    > Wręcz przeciwnie - konkrety. Podałem nazwę projektu wojskowego w ramach
    > którego eksperymentowano z maskowaniem światłami. Nazywało sie to
    > projekt Yehudi: http://en.wikipedia.org/wiki/Yehudi_lights

    Łaskawie przeczytaj ze zrozumieniem cały artykuł oraz odniesienia i
    przestań wprowadzać ludzi w błąd swoimi bzdurnymi wnioskami.

    To oświetlenie miało na celu wyrównanie poziomu jasności z tłem przy
    patrzeniu z dołu w górę na jasne niebo.

    Światła dzienne lub prawidłowo ustawione światła mijania podobnej
    konfiguracji (w sumie niezbyt częsty układ przy ruchu drogowym) dają
    efekt zupełnie inny - masz ciemną sylwetkę odcinającą się od tła plus
    punkty światła widoczne na tle tej sylwetki.

    > Wymieninione w wątku i publikacjach nawet tych agitujących za światłami.

    Czysto teoretyczne - zupełnie jak wyliczenie 4-krotnego wzrostu zużycia
    paliwa wskutek 2-krotnego zwiększenia prędkości na podstawie wzrostu
    oporów aerodynamicznych.

    > Proszę to udowodnić.

    Wzrost wypadków i zgonów (pominę sam wzrost wypadków, w np 2000): w
    2011, 2007, 1997, 1995, 1994... wymieniać dalej, czy sam sobie
    przeczytasz w danych, na które sam się powoływałeś?

    > Od kiedy jest w Polsce trend spadkowy? W jakim

    A jest? Jednostajny, bez żadnych innych wahnięć? W 2011 znowu wzrosło w
    stosunku do roku poprzedniego. Podobnie jak wcześniej w 1997.

    > innym roku w czasie trwania trendu była taka sama sytuacja jak w 2007?

    Patrz wyżej.

    > To teraz proszę przykład ze skarpetkami przełożyć na drogę i pokazdy.
    > Gdzie jest motocykl?

    A jakie ma to znaczenie? Ważne, gdzie są i jak się poruszają pojazdy,
    którym potencjalnie mogę wejść w drogę przy wykonaniu manewru. Reszta
    się nie liczy.

    > PS. Pańska arogancja i próby pyskówek zaczynają mnie męczyć. Albo się

    Bezczelny jesteś. Najpierw masz teorię, potem twierdzisz, że masz
    dowody, potem przyciśnięty do muru przyznajesz się, że nie masz
    "bezpośrednich dowodów", a potem się obrażasz.

    > Pan zmotywuje do rozmowy na poziomie albo podziękuję za dalszą polemikę.

    Lekarzu! Lecz się sam!

    > Wymaga Pan dowodów. Dostaje je wręcz pod nos, a w zamian czytam tylko

    Znowu kłamiesz.